اظهارات مدیر برنامه‌های بوفون درباره آینده جان‌لوئیجی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌لوئیجی بوفون که تابستان 2019 پس از یک فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن به یوونتوس بازگشت، قراردادش در پایان فصل جاری با این باشگاه ایتالیایی به پایان می‌رسد اما هنوز مشخص نیست که آیا او سرانجام در پایان فصل دستکش‌هایش را خواهد آویخت یا خیر. این دروازه‌بان ایتالیایی این فصل ذخیره وویچخ شزنی بوده و در 10 بازی از رقابت‌های مختلف در درون دروازه یووه ایستاده و 8 گل هم دریافت کرده است.

سیلوانو مارتینا، مدیر برنامه‌های بوفون در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» درباره احتمال تمدید قرارداد این دروازه‌بان ایتالیایی با یوونتوس گفت: نمی‌دانم بوفون قصد انجام چه کاری را دارد. فکر نمی‌کنم خود او در حال حاضر بداند که قرار است چه کار کند. ما در ماه مارس (ماه آینده میلادی) با باشگاه ملاقاتی خواهیم داشت و خواهیم دید که چه خواهد شد.

وی افزود: بوفون در حال حاضر از بازی کردنش خوشحال است. جی‌جی 42 ساله است اما می‌بینیم که او عالی کار می‌کند، آماده و سرحال است که این نشان می‌دهد او به خودش توجه دارد. جان‌لوئیجی سال‌ها پیش گفته بود که احتمالاً در سن 32 سالگی بازنشسته خواهد شد اما من به او گفتم که صبر کن و ببینیم تا آن موقع چه می‌شود.

مدیر برنامه‌های دروازه‌بان بانوی پیر در پایان خاطرنشان کرد: جی‌جی فصل فوق‌العاده‌ای در پاریس داشت و فابیو پاراتیچی (مدیر ورزشی یوونتوس) هم در بعضی بازها تماشاگر بازی‌های وی در پاری‌سن‌ژرمن بود. بوفون پیشنهادهای زیادی داشت اما وقتی یوونتوس تماس گرفت، بهترین گزینه برای خود او و خانواده‌اش بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم