تغییر برنامه بازی‌های جام حذفی اسپانیا در پی اعتراض اتلتیک بیلبائو

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اِس اسپانیا، فدراسیون فوتبال اسپانیا مجبور به تغییر برنامه اولین بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی این کشور شده است.

این اتفاق به دنبال اعتراض باشگاه اتلتیک بیلبائو به زمان بازی این تیم مقابل بارسلونا صورت گرفته است، چرا که فرصت استراحت قرمزوسفیدپوشان سن‌مامس برای دربی باسک را نسبت به زمان آماده‌سازی رقیب همشهری‌ یعنی رئال سوسیه‌داد کمتر می‌کند.

پس از آنکه هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری رقبای خود را شناختند، فدراسیون فوتبال اسپانیا برنامه اولین این مسابقات را اعلام کرد که بر آن اساس رئال سوسیه‌داد روز چهارشنبه هفته جاری میهمان رئال مادرید بود و یک روز پس از آن هم اتلتیک بیلبائو باید از بارسلونا پذیرایی می‌کرد. با توجه به برگزاری دربی باسک میان بیلبائو و سوسیه‌داد در تاریخ نهم فوریه (یکشنبه هفته آینده) یعنی سه روز پس از مصاف بیلبائو و بارسا، قرمزوسفیدپوشان یک روز کمتر از رقیب همشهری برای دربی باسک فرصت  کسب آمادگی داشتند و همین موضوع اعتراض آنها را در پی داشت.

بر همین اساس فدراسیون فوتبال اسپانیا برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری را تغییر داده و اکنون مطابق این برنامه جدید تیم‌های گرانادا و والنسیا سه‌شنبه هفته جاری از ساعت 23:30 به وقت تهران اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی را انجام می‌دهند.

یک روز بعد در همان ساعت میراندس از ویارئال پذیرایی خواهد کرد. دو بازی باقی‌مانده نیز روز ششم فوریه (17 بهمن) برگزار خواهند شد. ابتدا از ساعت 21:30 به وقت تهران رئال مادرید در خانه به مصاف سوسیه‌داد خواهد رفت، دو ساعت پس از آن هم بیلبائو در سن‌مامس از بارسلونا پذیرایی خواهد کرد. قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی هم روز جمعه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم