توخل: کاوانی دوباره به اوج می‌رسد/ در مورد وضعیت مونیه باید صبور باشیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل مون‌پولیه در هفته پیش روی رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه از  شرایط ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای اُفت کرده PSG سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اظهار  داشت: شرایط کاوانی دشوار بوده و خوب خواهد شد. او باید اعتماد‌به‌نفسش را دوباره به دست  آورد و ریتم خود را بازیابد. این برای یک مهاجم طبیعی است. کاوانی بازیکن خوبی برای این باشگاه بوده و ما همیشه عادت داشته‌ایم، کنار هم باشیم. دوباره برای کاوانی شروع می‌شود و خواهیم دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. کاوانی چندین هفته را از دست داد. به همین دلیل ما باید صبور باشیم. قرار نیست کاوانی خیلی سریع بهترین بازی خود را انجام دهد، اما اگر او بتواند بهترین سطح خود را پیدا کند، تبدیل به بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد شد.

وی در ادامه در مورد مدافع بلژیکی پاری‌سن‌ژرمن نیز گفت: توماس مونیه بازیکنی خیلی مهم برای ما در این فصل بوده است، اما باقی موارد تنها معطوف به مربی و بازیکن نیست و نظرات مختلفی بین مدیر برنامه، بازیکن و باشگاه وجود دارد. من از توماس راضی هستم. او خوب بازی و  سخت تلاش کرده است و البته بازیکن بزرگی برای ما به شمار می‌آید. من به او اطمینان زیادی دارم، اما باید صبور باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم