اعلام تاریخ انتشار فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ توسط نتفلیکس

نتفلیکس به‌صورت رسمی تاریخ انتشار فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery با بازی دنیل کریگ را تایید و اعلام کرده است.

تاریخ انتشار فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery مشخص و اعلام شده است. نتفلیکس رسما اعلام کرد که فیلم Knives Out 2 در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. پیش از آن دنباله فیلم چاقوکشی قرار است اکرانی محدودی را تجربه کند که تاریخ اکران آن در زمان دیگری اعلام خواهد شد. فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery همچنین قرار است در جشنواره فیلم تورنتو در ماه شهریور و جشنواره فیلم لندن در ماه مهر نمایش داده شود.

اتفاقات فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery در کشور یونان جریان دارد و بنوا بلنک با پرونده جنایی و مرموز جدیدی مواجه خواهد شد. دنیل کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک در دنباله فیلم Knives Out بازگشته است. علاوه‌بر کریگ، دیو باتیستا، ادوارد نورتون، کاترین هان، جنل مونی، کیت هادسن، لسلی اودم جونیور، جسیکا هنویک، مدلین کلاین، ایتن هاوک و جیدا پینکت اسمیت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

رایان جانسون، کارگردان و نویسنده فیلم Knives Out برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery بازگشته است. او در یک رشته توییت به ستایش آگاتا کریستی پرداخت و گفت که او نمی‌خواهد مانند کریستی صرفا یک داستان را تکرار کند و تصمیم دارد تا با روش‌های متفاوت ادامه داستان بنوا بلنک را به تصویر بکشد. همچنین فیلم Knives Out 3 در دست ساخت است که جانسون برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه به‌همراه کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک در این فیلم نیز باز خواهند گشت.

فیلم Knives Out در سال ۲۰۱۹ اکران شد و این فیلم توانست پس از تحسین منتقدان، بیش از ۳۱۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. بودجه ساخت این فیلم تنها ۴۰ میلیون دلار بود. همچنین فیلم Knives Out موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال نیز شود. علاوه‌براین، جانسون مدتی پیش تایید کرد که نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out 3 را پیش از شروع تولید قسمت دوم به پایان رسانده بود.