تاریخ اکران فیلم پسر 2022

سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر فیلم The Son به کارگردانی فلوریان زلر و با بازی هیو جکمن و آنتونی هاپکینز را منتشر کرده است.

سونی پیکچرز به‌تازگی اولین تریلر فیلم جدید کارگردان The Father را منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد تصاویری از اتفاقات این فیلم درام هستیم. فیلم The Son یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ است.

فیلم The Son داستان مردی به‌نام پیتر با بازی هیو جکمن را دنبال می‌کند با مشغله‌های زندگی زناشویی خود با اِما، نامزدش با بازی ونسا کربی و بچه‌شان مشغول است تا اینکه سر و کله‌ی کیت، همسر سابقش با بازی لورا درن و نیکولاس، پسر پیتر و کیت پیدا می‌شود. نیکولاس دچار مشکلات مختلفی اعم از عصبانیت و گوشه‌گیری است و برای ماه‌ها از مدرسه گریخته است. پیتر تلاش می‌کند به پدر بهتری برای او تبدیل شود و می‌خواهد با قرار دادن نیکولاس در موقعیت‌های صمیمانه و دلگرم‌کننده‌ی خانوادگی به وی کمک کند.

اما مشکلات نیکولاس به‌قدری زیاد است که بنیان خانواده‌ را در معرض خطر قرار می‌دهد. فلوریان زلر، کارگردان فیلم The Father وظیفه کارگردانی فیلم پسر را بر عهده داشته است. زلر این فیلم را براساس یکی دیگر از نمایش‌های خود به‌نام The Son ساخته است. زلر درواقع یک سه‌گانه‌ی تئاتری شامل سه نمایش به‌نام‌های پدر، پسر و مادر دارد. همچنین کریستوفر همپتون در همکاری دوباره با زلر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم The Son برای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برنامه‌ریزی شده است. هیو جکمن، ونسا کربی، لورا درن، ویلیام هوپ، آنتونی هاپکینز آکی کوتابه و دنیل لوئیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Son حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.