اعلام تاریخ انتشار فیلم Enola Holmes 2

نتفلیکس تاریخ پخش فیلم Enola Holmes 2 با بازی میلی بابی براون و هنری کویل را تایید و اعلام کرد.

پس از موفقیت فیلم Enola Holmes در سال ۲۰۲۰ و رفع مشکلات قانونی پیش آمده برای این فیلم و مجموعه، نتفلیکس به ساخت فیلم انولا هولمز 2 چراغ سبز نشان داد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فیلم Enola Holmes 2 مشخص شده است. نتفلیکس امروز سرانجام اعلام کرد که دنباله فیلم Enola Holmes در تاریخ ۴ نوامبر امسال (۱۳ آبان) از این سرویس استریم پخش خواهد شد.

علاوه‌بر اعلام تاریخ پخش، نتفلیکس اولین تصاویر رسمی فیلم Enola Holmes 2 را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌هایی مثل انولا هولمز با بازی میلی بابی براون و شرلوک هولمز با بازی هنری کویل هستیم. انولا هولمز در این قسمت قرار است با پرونده جدیدی مواجه شود و در این راه ظاهرا از برادر بزرگ‌ترش نیز کمک خواهد گرفت.

میلی بابی براون در نقش انولا هولمز، هنری کویل در نقش شرلوک هولمز، لوئیس پارتریج در نقش تیوکسبری، هلنا بونهام کارتر در نقش یودوریا هولمز، سوزان ووکوما در نقش ایدث مارگارت گرود، عدیل اختر در نقش بازرس لستراد، دیوید تیولیس، شارون دانکن بروستر، ابی هرن، هانا داد، گابریل تیرنی و سرانا سو-لینگ بلیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Enola Holmes 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بااین‌حال، هنوز بازگشت یا عدم بازگشت سم کلفلین در نقش مایکرافت هولمز مشخص نیست. همچنین مانند قسمت اول، هری بردبیر، کارگردان سریال‌هایی چون سریال Killing Eve و سریال Fleabag، وظیفه کارگردانی و جک ترون، نویسنده سریال His Dark Materials، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Enola Holmes 2 را بر عهده داشته‌اند. انولا هولمز خواهر کوچک شرلوک هولمز است که نانسی اسپرینگر او را خلق کرد. رمان‌های انولا هولمز در ۶ جلد نوشته و در بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ منتشر شدند.

منبع DarkHorizons