پاراتیچی: مذاکرات‌مان برای تمدید قرارداد دیبالا را آغاز کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس تأیید کرد مذاکرات خود را با پائولو دیبالا به منظور تمدید قرارداد آغاز کرده است. دیبالای 26 ساله که قرارداد فعلی‌اش با یووه در پایان ماه ژوئن 2022 به پایات می‌رسد، فصل خوبی را با این تیم سپری می‌کند در 29 بازی آمار 11 گل‌زده و 11 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN»، گفت: دیبالا شماره «10» و بازیکن مهمی برای ما است. ما می‌دانیم که حضور او در تیم چه ارزشی دارد. در چند ماه آتی ما مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد پائولو آغاز خواهیم کرد. ما البته مذاکرات اولیه‌ای در این خصوص پیش از ماه ژانویه داشته‌ایم و توافق کردیم در مقاطع پایانی فصل جاری در این خصوص صحبت کنیم.

مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس علاقه زیادی به دیبالا دارد و نسبت به حفظ او برای مدت زمان بیشتری تأکید کرد. این مهاجم آرژانتینی که تابستان گذشته شایعه پیوستنش به تیم‌هایی همچون منچستریونایتد و تاتنهام مطرح بود اما در نهایت در جمع راه‌راه‌پوشان تورین ماند، اخیراً در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی «گاردین» گفته بود که تابستان در آستانه ترک یوونتوس بوده است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم