دی‌بروینه: مقایسه شدنم با زیدان نشان می‌دهد دارم کارم را خوب انجام می‌دهم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوین دی‌بروینه که از زمان پیوستش به منچسترسیتی سطح کیفی بازی‌اش پیشرفت قابل‌توجهی داشته و در فوتبال مدرن از او به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های خلاق نام برده می‌شود، در گفت‌وگو با سایت «اسپورت 360» در خصوص اینکه برخی او را با زین‌الدین زیدان مقایسه می‌کنند، گفت: من چیزی در این خصوص نمی‌دانم و چیزی نشنیده‌ام اما شنیدن این حرف‌های مثبت از سوی مردم، زیباست. این بدین معناست که من دارم کارم را خوب انجام می‌دهم.

هافبک پیشین تیم‌های خنک، چلسی، وردربرمن و ولفسبورگ در پاسخ به این پرسش که «آیا بهترین بازی‌های دوران حرفه‌ای‌تان را در منچسترسیتی انجام داده‌اید؟»، اظهار داشت: شاید، بله، من بهترین فوتبالم را در حال حاضر برای منچسترسیتی انجام می‌دهم اما سخت است که بشود در این مورد صحبت کرد. این بسته به این دارد که شما چطور به فوتبال نگاه کنید. اگر شما به طور کلی به فوتبال نگاه کنید احتمالاً من بازیکن کاملی هستم اما برخی مردم به زیبایی فوتبال نگاه می‌کنند و برخی هم دوست دارند به آمار نگاه کنند. به هر حال به این چیزها توجهی ندارم و حس خوبی دارم و حس می‌کنم می‌توانم به تیم کمک کنم.

دی‌بروینه 28 ساله که با جدایی داوید سیلوا از منچسترسیتی در پایان فصل، کاندیدای کاپیتانی آبی‌پوشان منچستر است، در این باره خاطرنشان کرد: من هنوز انرژی زیادی دارم که فکر می‌کنم این برای شیوه‌‌ای که ما بازی می‌کنیم، خیلی مهم است. ما با تحت‌فشار قرار دادن حریف بازی می‌کنیم و اگر من الگویی درست باشم، تیم از من پیروی خواهد کرد. این تنها چیزی است که باورش دارم. حالا من یکی از بازیکنان باتجربه تیم به شمار می‌روم و باید برای بازیکنان دیگر الگو باشم.

هافبک بلژیکی منچسترسیتی ادامه داد: هر بازیکنی ممکن است مرتکب اشتباه شود و کسی بی‌نقص نیست اما من همیشه سعی می‌کنم کاری که باید را انجام دهم. می‌دانم که بازیکنان جوان بازی‌های من را دنبال خواهند کرد. به نظرم راه درست این است که حرفه‌ای‌گری خود را نشان دهیم و به تیم کمک کنیم. وقتی هم برای تیمی همچون منچسترسیتی بازی می‌کنید، می‌خواهید به قهرمانی برسید.

دی‌بروینه این فصل در 31 بازی آمار 7 گل‌زده و 18 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم