سولسشایر: بدون بزرگ‌مان منچسترسیتی را شکست دادیم/ اخراج ماتیچ درست نبود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) با وجود برتری یک بر صفر در خانه منچسترسیتی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 مغلوب رقیب همشهری خود شد و از رسیدن به فینال جام اتحادیه انگلیس بازماند، در خصوص اخراج نمانیا ماتیچ در دقیقه 76 گفت: گلزنی با 11 بازیکن در ورزشگاه اتحاد کار سختی است و 10 نفره هم کار برای گلزنی به مراتب سخت‌تر می‌شود. اخراج ماتیچ درست نبود. نمانیا به خاطر اولین خطایش کارت زرد گرفت و کمی پس از آن کارت زرد دوم را گرفت در حالی که اصلاً حرکتش خطا نبود.

وی ادامه داد: چند بار بازیکنان منچسترسیتی روی بازیکنان ما خطا کردند؟ آنها چند بار در نیمه اول روی دنیل جیمز و جسی لینگارد خطا کردند؟ این پرسشی است که در ذهن من است. به بازیکنانم اما خیلی افتخار می‌کنم چون آنها در طول 6 هفته دو بار موفق شده‌اند منچسترسیتی را شکست دهند. بازیکنان ما در این بازی تمام توان خود را به نمایش گذاشتند.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در پاسخ به این پرسش که «آیا نبود مارکوس رشفورد را در این بازی حس کردید؟»، اظهار داشت: بازیکنان بزرگی همچون رشفورد، پوگبا و مک‌تامینی را در اختیار نداریم، اما با این شرایط به اینجا آمدیم و بار دیگر منچسترسیتی را شکست دادیم. به بازیکنانم بابت عملکردی که از خود ارائه کردند، افتخار می‌کنم. آنها باید همین روند را در پیش بگیرند و در این بازی دفاع خیلی خوب عمل کرد. همچنین دروازه‌بانی داریم که اگر روی فرم باشد، بهترین دروازه‌بان جهان است و در این دیدار با واکنش‌هایش ما را در بازی نگه داشت.

سولسشایر درباره اینکه کدام بازیکنان با عملکردشان او را تحت‌تأثیر قرار داده‌اند، عنوان کرد: داوید دخه‌آ بار دیگر ارزش‌های خود را نشان داد. چهار بازیکن خط دفاعی ما از جمله هری مگوایر و ویکتور لیندلوف عالی بودند. براندون ویلیامزِ جوان هم بار دیگر فوق‌العاده عمل کرد. نمانیا ماتیچ هم از نظر من بهترین بازیکن زمین بود.

وی ضمن ابراز خرسندی از خرید هافبک پرتغالی اسپورتینگ لیسبون، در پاسخ به این پرسش که «آیا فرناندس آماده بازی با ولورهمپتون خواهد بود؟»، خاطرنشان کرد: ابتدا باید قرارداد رسمی امضا شود، اما فرناندس آمادگی لازم را دارد و آماده بازی است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم