بوردو، لیسبون و بنفیکا مشتریان طارمی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه معتبر «اکیپ» فرانسه خبر داد باشگاه بوردو فرانسه در حال مذاکره با ریو آوه پرتغال به منظور به خدمت گرفتن مهدی طارمی است. بر اساس این گزارش ریو آوه در نظر دارد مهاجم 27 ساله خود را که تا سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد، در ازای 5 میلیون یورو به فروش برساند، اما این انتقال می‌تواند در ازای مبلغی در حدود 3 میلیون یورو عملی شود.

«اکیپ» در ادامه گزارش خود آورده که تنها یک مشکل در این بین وجود دارد و آن این است که بوردو تنها مشتری مهدی طارمی نیست و باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال نیز خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است. گفته می‌شود به این باشگاه پرتغالی همچنین پیشنهاد شده تا بورخا باستون، مهاجم اسپانیایی سوانزی را قرضی به خدمت بگیرند؛ بازیکنی که قراردادش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

همچنین شبکه رادیویی «TSF» پرتغال مدعی شد دو باشگاه بزرگ پرتغال یعنی اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا نظرشان معطوف به جذب مهاجم ایرانی ریو آوه شده است. بر اساس این گزارش باشگاه اسپورتینگ لیسبون ابتدا پیشنهادی یک میلیون یورویی بابت جذب مهدی طارمی داده که بلافاصله ار سوی ریو آوه رد شده است. فردریکو وارانداس، رئیس باشگاه اسپورتینگ روز گذشته (چهارشنبه) رقم پیشنهادی خود (در این گزارش اشاره به رقم پیشنهادی جدید نشده) را افزایش داده است. سبز و سفیدپوشان؛ لوئیز فیلیپه، مهاجم بزریلی خود را به دلیل مصدومیت تا پایان فصل در اختیار نخواهند داشت و برای همین در پی جذب یک مهاجم هستند.

طبق گزارش «TSF» باشگاه بنفیکا اما می‌تواند طارمی را به سمت دوم این ماجرا بکشاند. دستیار سرمربی ریو آوه، برادر برونو لاگ، سرمربی کنونی بنفیکا است و می‌تواند بهترین توصیه‌ها را به سرمربی بنفیکا چه از لحاظ حرفه‌ای و چه شخصی در این زمینه کند. باشگاه ریو آوه قصد دارد از این انتقال چیزی در حدود 10 میلیون یورو نصیبش شود، اما این انتقال می‌تواند در ازای رقم کمتری، در حدود 5 یا 6 میلیون یورو عملی و این مهاجم ایرانی راهی لیسبون شود.

طارمی که در تابستان 2019 از الغرافه قطر به ریو آوه پیوست، این فصل در 21 بازی برای این تیم پرتغالی به میدان رفته و آمار 9 گل‌زده و 5 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

پیش از این در رسانه‌های انگلیسی شایعه علاقه‌مندی باشگاه استون‌ویلا به جذب مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح شده بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم