گواردیولا: برنامه‌های‌مان مقابل چلسی جواب داد/ فودن فوق‌العاده بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در حالی که بازیکنانی همچون ادرسون، ژسوس، واکر و مندی را در اختیار نداشتند، موفق شدند در ورزشگاه استمفوردبریج به پیروزی 3 بر یک مقابل چلسی دست پیدا کنند، پس از این بازی در تمجید از مهاجم 20 ساله‌ و زننده گل دوم تیمش به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: به فودن خیلی افتخار می‌کنم. او هیچگاه انرژی‌‌اش را از دست نمی‌دهد و می‌تواند در تمامی چهار پست هجومی ما بازی کند. فودن حس گلزنی دارد و گل فو‌ق‌العاده‌ای هم در این دیدار به ثمر رساند. ما بی‌اندازه به او متکی هستیم و فودن بازیکن سطح بالایی هم برای تیم ملی انگلیس خواهد بود، چون باهوش و خونسرد است. او در این دیدار یک بازی فوق‌العاده دیگر را به نمایش گذاشت.

وی همچنین درباره عملکرد تیمش در این دیدار اظهار داشت: چلسی از همان شروع بازی به ما فشار آورد و کمی به دردسر افتادیم اما به غیر از گلی که در دقایق پایانی بازی خوردیم، چندان به چلسی موقعیت ندادیم و بازی خیلی خوبی را هم از خود به نمایش گذاشتیم. این نتیجه‌ای عالی در استمفوردبریج به شمار می‌رود اما ما بازی واقعاً خوبی را به نمایش گذاشتیم و بدون انجام چنین بازی‌هایی نمی‌توان به جام‌های قهرمانی رسید.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در پایان تصریح کرد: چلسی یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ برتر است، آنها از نتایج اخیرشان رنج می‌برند اما می‌توانید کیفیت بازیکنان و نیمکت‌شان را ببینید. ما اما برای این بازی برنامه داشتیم و سعی کردیم مثل گذشته بازی کنیم و برنامه‌های‌مان هم جواب داد.

منچسترسیتی در حال حاضر با 29 امتیاز و انجام دو بازی کمتر در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم