لمپارد؛ بدترین سرمربی چلسی در عصر آبراموویچ

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شکست خانگی 3 بر یک شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال چلسی مقابل منچسترسیتی اوضاع و احوال تیم آبی‌پوش لندن را از چیزی که بود بدتر کرد و سرمربی این تیم فرانک لمپارد را به شدت تحت فشار قرار داد.

این باخت چهارمین باخت چلسی در شش بازی قبلی این تیم در لیگ برتر و سومین بازی بدون برد متوالی آبی‌های لندن در این رقابت‌ها بود. چلسی با احتساب این باخت، در فصل جاری لیگ برتر برای پنجمین بار تن به شکست داده است. این تیم در شش بازی اخیرش تنها یک پیروزی مقابل وستهام کسب کرده و تساوی خانگی‌اش مقابل استون‌ویلا هم دیگر دیداری بوده که از آن امتیاز گرفته است.

چلسی با قبول باخت خانگی مقابل من‌سیتی به رده هشتم جدول سقوط کرد و این تیم از 17 بازی‌اش در این فصل تنها 26 امتیاز گرفته است. این بدترین شروع چلسی در 17 سالی از است که از عمر مالکیت رومن آبراموویچ در این تیم می‌گذرد. همچنین لمپارد پایین‌ترین میانگین کسب امتیاز را در چلسی رومن آبراموویچ دارد، چرا که تیم او در 55 بازی‌اش در لیگ برتر انگلیس به طور متوسط تنها 1.67 امتیاز گرفته است که او را حتی پایین‌تر از مربیان مانند آندره ویلاش بواش و لوئیز فیلیپه اسکولاری قرار داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم