پیولی: بازی میلان – یوونتوس سرنوشت ساز نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) میلان مقابل تیم بنونتو که روسونری را به صدر جدول سری A برگرداند، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: یک بار دیگر، بعد از 10 نفره شدن، ما انگیزه، اراده و خودباوری نشان دادیم. این هم یک پیروزی بزرگ دیگر برای ما بود.

با توجه به پیروزی 6بر2 اینتر مقابل کروتونه، میلان باید تیم فیلیپو اینزاگی را شکست می‌داد تا به صدر جدول برگردد. پیولی اما می‌گوید که این موضوع بر او و شاگردانش اهمیت نداشته است.

وی افزود: ما نمی‌گذاریم که نتایج رقبای‌مان روی ما فشار بیاورد. این خودمان هستیم که با داشتن توقع ارائه بهترین عملکرد، خودمان را تحت فشار قرار می‌دهیم. چند اشتباه هم داشتیم اما اتحادی که نشان دادیم سبب شد در نهایت نتیجه لازم را بگیریم. بردن هر بازی برای افزایش خودباوری‌ ما مهم است.

 

پیولی با اشاره به اخراج ساندرو تونالی، هافبک میلان در دقیقه 33 بازی تأکید کرد: من در رختکن ساندرو را در آغوش گرفتم و دیدم که او چقدر از اینکه تیم را 10 نفره رها کرد ناراحت بود. مشکلی که VAR دارد این است که اتفاقات در آن خیلی بدتر از چیزی که رخ داده‌اند به نظر می‌رسد. به هر حال ساندرو از اتفاقی که رخ داد درس خواهد گرفت. پنالتی که در بازی مقابل لاتزیو دادیم هم تقریباً مشابه همین صحنه بود. تماسی بین دو بازیکن بود اما نه آنقدر که بتوان آن را خطا دانست. به هر حال ما الان شکایتی نداریم. ساندرو از این اتفاق درس خواهد گرفت. او توپ را لو داد و سعی داشت آن را پس بگیرد اما باید بهتر این کار را انجام می‌داد.

تیم‌های میلان و یوونتوس روز چهارشنبه هفته جاری در هفته شانزدهم سری A به مصاف هم می‌روند که این بازی به باور بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی می‌تواند تعیین کننده سرنوشت کورس قهرمانی باشد. میلان در حال حاضر با 37 امتیاز صدرنشین است و 10 امتیاز بیشتری از یوونتوسی دارد که یک بازی کمتر انجام داده است. پیولی اما نظر متفاوتی دارد.

او گفت: من فکر می‌کنم که این بازی مصاف دو تیم است که در وضعیت و فرمی فوق‌العاده قرار دارند. من همچنان می‌گویم که یوونتوس، اینتر و ناپولی قویترین تیم‌های سری A هستند و هم باید راه خودمان را برویم. فکر نمی‌کنیم که این بازی تأثیری در سرنوشت این فصل داشته باشد. یوونتوس 9 فصل متوالی قهرمان سری A شده است و الان هم خیلی با ما فاصله ندارد. من هنوز هم می‌گویم که الان وقت صحبت درباره جدول و کورس قهرمانی نیست. در ماه آوریل اگر ما در جدول هنوز همان جایگاهی را داشته باشیم که الان داریم، می‌توانیم درباره چیزهای دیگر هم صحبت کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم