فلچر به کادرفنی منچستریونایتد اضافه شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد بعدازظهر امروز (دوشنبه) اعلام کرد درن فلچر که از ماه اکتبر هدایت تیم زیر 16 سال این باشگاه را برعهده داشت، به ترکیب کادرفنی تیم تحت‌ هدایت اولگنار سولسشایر اضافه خواهد شد. پیش از این هم مایکل کریک با پایان دادن به دوران بازیگری‌اش با پیراهن منچستریونایتد به کادرفنی این تیم اضافه شده بود.

فلچر 36 ساله که از سال 1995 در باشگاه منچستریونایتد عضویت داشت، در سال 2003 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت و تا سال 2015 هم پیراهن این تیم را به تن داشت و در 342 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفت.

درن فلچر اسکاتلندی که عناوینی همچون پنج قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان بازیکن با منچستریونایتد تجربه کرده، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه گفت: خوشحالم که به عنوان مربی به تیم اصلی منچستریونایتد بازمی‌گردم. زمان بسیار هیجان‌انگیزی برای این تیم جوان است و مشتاقانه منتظر این هستم تا با همکاری با اولگنار و کادرفنی‌اش گام‌های بعدی را در مربیگری‌ام بردارم.

اولگنار سولسشایر هم اظهار داشت: فلچر، دی‌اِن‌ای منچستریونایتد را در رگ‌هایش دارد و دقیقاً می‌داند که بازیکن منچستریونایتد بودن چه معنا و مفهومی دارد. او در ابتدای راه مربیگر‌ی‌اش است و فوق‌العاده است که چنین فردی با ذهینت برنده‌اش، تعهدش و سختکوشی‌اش به کادرفنی ما اضافه می‌شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم