واکنش آلابا به انصراف بایرن مونیخ از تمدید قراردادش: نه 125 میلیون یورو خواسته‌ام و نه با تیم دیگری تماس داشته‌ام

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوید آلابا اعتراف کرد که از اظهارات اخیر هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ که اعلام کرد این باشگاه دیگر حاضر به تمدید قرارداد مدافع اتریشی‌اش نیست و به او پیشنهادی جدید ارائه نخواهد کرد، ناراحت شده است.

هربرت هاینر به تازگی گفته است که مهلتی که باشگاه بایرن مونیخ به آلابا برای فکر کردن به پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قراردادش داده بود به پایان رسیده است و از آنجایی که این بازیکن پاسخ نداده و همچنان تصور می‌کند پیشنهاد بایرنی‌ها برای او کافی نیست، باواریایی‌ها به کلی از تمدید قراردادش منصرف شده‌‌اند.

آلابا تا پایان فصل با بایرن مونیخ قرارداد دارد و اخیراً هم ‌شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه او از بایرن یک قرارداد پنج ساله جدید به ارزش 125 میلیون یورو درخواست کرده است که البته خودش این موضوع را تکذیب کرد.

آلابای 28 ساله گفت: اینکه من چنین درخواستی از بایرن مونیخ داشته‌ام، کذب است. من نمی‌دانستم که بایرن مونیخ می‌خواهد اینگونه واکنش نشان دهد. بعد از آخرین دور مذاکرات‌مان من به باشگاه بایرن مونیخ گفتم که برای فکر کردن به پیشنهاد باشگاه به اندازه کافی زمان ندارم. هفت روز زمان برای تصمیم‌گیری من درباره چنین موضوع مهمی کافی نیست و من فوراً این موضوع را به باشگاه اعلام کردم. ما در این مدت کلی به نقاط مختلف سفر کرده‌ایم و بازی‌های خارج از خانه زیادی داشتیم. به همین دلیل من همان موقع که پیشنهاد را دریافت کردم گفتم که به این زودی درباره آن جواب نمی‌دهم و بارها گفتم که دوست ندارم مسائل داخلی باشگاه و آنچه میان ما می‌گذرد، علنی شود.

 

مدافع اتریشی باواریایی‌‌ها ادامه داد: با چهره‌ای که در این دو ماه اخیر از من ساخته شده و شیوه‌ای که بایرن مونیخ می‌خواهد مرا جلوه دهد، درک می‌کنم که هواداران از دستم عصبانی باشند. اگر مردم بخواهند مرا طوری جلوه دهند که بایرن مونیخ جلوه داده که البته درست نیست، من ذهنیت منفی که آنها درباره‌ام پیدا خواهند کرد را درک می‌کنم. به تمام هواداران اطمینان می‌دهم این آمار و ارقامی که رسانه‌ها دارند درباره من می‌‌گویند، کاملاً دروغ است. در دو ماه اخیر من روزهای تلخی را سپری کرده‌ام و کمی هم لطمه خوردم، چون باشگاه هرگز تلاشی نکرد خبرهای نادرستی که درباره رقم درخواستی من منتشر شدند را تصحیح کند. ناراحتم که بایرن هرگز هیچ واکنشی به گزارش رسانه‌ها نشان نداد، اما خب اوضاع همین بود و چه کاری از دست من برمی‌آمد؟!

آلابا که این روزها شایعات فراوانی درباره انتقالش به چند تیم مطرح اروپایی شنیده می‌شود، تأکید کرد که از حضور در بایرن مونیخ راضی است و به ترک این تیم فکر نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: خوشحالم که اینجا و عضوی از این تیم هستم. بازی در بایرن مونیخ برای من واقعاً‌ لذتبخش است و نگران آینده‌ام هم نیستم. من به بازی برای تیم دیگری فکر نکرده‌ام و با هیچ تیم و باشگاه دیگری هم تماس نداشته‌ام. بایرن همیشه اولین باشگاهی خواهد بود که من با آن ارتباط برقرار خواهم کرد و واقعاً می‌گویم که با هیچ تیم دیگری تماس نداشته‌ام.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم