حضور سانچس و اشکرینیار و غیبت احتمالی لوکاکو در مصاف اینتر و رئال مادرید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکسیس سانچس بال شیلیایی تیم فوتبال اینتر به تمرینات این تیم برگشته است و این شانس را دارد که در ترکیب اصلی این تیم برای بازی فردا شب (سه‌شنبه) مقابل رئال مادرید به میدان برود. طبق گزارش نشریه توتومرکاتووب، سانچس که از زمان بازگشتش از اردوی تیم ملی شیلی مصدوم بود اکنون آماده شده است و می‌تواند همراه با سایر شاگردان آنتونیو کونته به مادرید سفر کند.

در همین حال یکی دیگر از مهره‌های کلیدی اینتر در خط دفاعی، میلان اشکرینیار هم پس از مدتی طولانی خانه‌نشینی به دلیل ابتلا به کرونا، به فهرست بازیکنان نراتزوری برگشته و می‌تواند به مادرید سفر کند. او نیز مانند سانچس از زمان بازی‌های ملی ماه اکتبر از میادین دور بوده است.

کونته اما در خط حمله‌اش باید فکری برای پر کردن جای خالی روملو لوکاکو کند چرا که رسیدن این مهاجم بلژیکی به بازی فردا شب به چیزی مانند یک معجزه نیاز دارد. طبق گزارش توتواسپورت کونته نه تنها برای بازی مقابل رئال مادرید بلکه ممکن است برای بازی هفته آینده مقابل آتالانتا در سری A هم نتواند روی لوکاکو حساب کند.

تیم‌های رئال مادرید و اینتر فردا شب (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه آلفردودی‌استفانوی شهر مادرید به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم