مارادونا: نباید با رونالدینیو مانند جنایتکاران برخورد کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا، دیه‌گو مارادونا از رونالدینیو که به خاطر تخلف اخیرش در پاراگوئه حبس است دفاع کرد و گفت که نباید با او به عنوان یک جنایتکار برخورد شود.

ستاره سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا دو ماه پیش به خاطر استفاده از گذرنامه جعلی برای ورود به خاک پاراگوئه به زندان افتاد و بعد از یک ماه حضور پشت میله‌ها، دو هفته پیش با قید وثیقه آزاد شد اما هنوز در همین کشور در حصر خانگی است تا پروسه تحقیقات و  رسیدگی به پرونده او تمام شود.

مارادونا درباره رونالدینیو به نشریه «دیا» گفت: اتفاقی که برای رونالدینیو رخ داد، مرا ناراحت کرد. او جنایتکار نیست. فقط برای کار به پاراگوئه رفته بود. به نظر می‌رسد تنها اشتباهش این است که به خاطر محبوبیتش در کانون توجه است. او دوست من است و تا پای جان از او حمایت می‌کنم.

مارادونا در ادامه درباره آثار منفی شیوع کرونا بر فوتبال جهان و کشورش به خصوص در زمینه اقتصادی هم گفت: اقتصاد دیگر مانند قبل نخواهد شد. سران و مقامات کشورها باید خیلی سخت کار کنند تا از این وضعیت عبور کنیم. خوشبختانه ما در اتحادیه فوتبال آرژانتین مدیران فوق‌العاده‌ای داریم و من مطمئنم که آنها بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرند.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم