السنر: از بازیکنان آمیا خواستم مثل مایکل جردن تمرین کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از So foot فرانسه، لوکا السنر، سرمربی تیم آمیا درباره شرایط این روزهایش گفت: البته که من هم دلتنگ فوتبال هستم. ما هم مثل دیگران هستیم. هر کسی که به کارش علاقه‌مند است کمبود چیزی را احساس می‌کند.

وی درباره تمرین‌های بازیکنان تیم آمیا در دوران قرنطینه خاطرنشان کرد: بازیکنان هر روز تمرین کنند، زیرا به آن در چنین شرایطی نیاز دارند. پس از آن  موقعیت فردی بازیکنان را باید مورد ارزیابی قرار دهیم. برخی از آنها دارای باغ و تجهیزات تمرینی در خانه هستند و عده‌ای همه چیز را در باشگاه جمع کرده‌اند. تمرین‌های دوران قرنطینه کمی متقاوت است، اما هیجان تیمی و فعالیت بازیکنان حفظ شده است.

سرمربی آمیا در واکنش به این پرسش که آیا فیلمی را برای تمرین‌های دوران قرنطینه به بازیکنانش پیشنهاد کرده است، اظهار داشت: فیلم مستندی درباره مایکل جردن در فصل 1997 را به بازیکنان پیشنهاد دادم، زیرا این بسکتبالیست پیشین آمریکا الگوی نسل من است. البته فیلم‌های جالب توجه دیگری هم هستند که می‌توانند مورد استفاده بازیکنان قرار بگیرند.

لوکا السنر درباره شرایط مبهم لیگ دسته‌اول فرانسه پس از تعویق به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت: ما با آن زندگی می‌کنیم و مثل هر کس دیگری درباره حرفه خودمان پرسش‌هایی داریم. عدم اطمینان در تمام سطوح جامعه وجود دارد و زندگی بر اساس شرایط روز است. زندگی امروز در شریطی است که هیچ‌ کس قادر به کنترل آن نیست.

انتهای پیام/

 

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم