سبایوس: از وقتی از رئال مادرید رفتم با زیدان حرف نزده‌ام/ گواردیولا بهترین مربی دنیا است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال که تابستان سال گذشته به صورت قرضی از رئال مادرید به توپچی‌ها پیوست، در گفت‌وگو با نشریه برنامه پارتیداسو در شبکه مویستار اسپانیا، درباره وضعیت خود در ایام قرنطینه و مسائل مربوط به حرفه‌اش صحبت کرد. گفت‌و‌گوی او را در ادامه می‌خوانید:

با قرنطینه چه می‌کنی؟

سعی کرده‌ام بهترین کاری که می‌توانستم را انجام دهم. هنوز هم دور بودن از خانواده سخت است اما شرایط اینجا در انگلیس با اسپانیا متفاوت است چون می‌توانی با آرامش خاطر به خیابان بروی و یک بار در روز هم بیرون بروی تا تمرین کنی. این هم مقررات اینجاست و باید آنها را پذیرفت.

آیا از خانه هم بیرون می‌روی؟

تا پیش از این که در خانه بوده‌ام اما الان باشگاه برای ما تمرین گذاشته است و من هم به زمین تمرینی می‌روم و آنجا به صورت انفرادی تمرین می‌کنم. فقط به همین منظور از خانه بیرون می‌روم.

تست آرتتا (سرمربی آرسنال که به کرونا مبتلا شده بود) هم که مثبت اعلام شد.

بله. من صبح از خواب بیدار شدم و فهمیدم که تست کرونای او مثبت است. به همین دلیل ما هم قرنطینه شدیم. در مدت قرنطینه برخی بازیکنان ما علائم کرونا داشتند اما حال همه ما خوب است. خوشبختانه هیچ یک از ما دچار این بیماری نشدیم.

گفته‌ای که گواردیولا بهترین مربی است..

بله چون فکر می‌کنم که سبک بازی‌های همانگونه است که من دوست دارم بازی کنم و در سه ماهی که آرتتا (دستیار سابق گواردیولا در منچسترسیتی) سرمربی‌مان شده من از او چیزی زیادی درباره این سبک بازی آموختم.

آیا به بارسلونا گرایش داری؟

نه. اگر این‌ها را می‌گویم به خاطر این است که رئال مادرید اینگونه بازی نمی‌کند. رئال مادرید همیشه مستقیم‌ترین شیوه بازی را انتخاب می‌کند اما در 90 درصد مواقع هم بازی را کنترل می‌کند. با داشتن بازیکنانی مانند مودریچ و ایسکو غیرممکن است که تملک توپ نداشته باشید.

دوست داری به رئال مادرید برگردی؟

امیدوارم. الان که با آرسنال قرارداد دارم. برای این موافقت کردم به آرسنال بیایم چون این تیم پروژه‌ای قوی دارد. در رئال مادرید با بازیکنانی که دارد رسیدن به ترکیب اصلی سخت است. چیزی که در حال حاضر برای من اهمیت دارد است که برای تیمم بازیکنی مهم باشم.

آیا با زیدان حرف زده‌ای؟

نه. من با او از زمانی که از رئال رفتم صحبت نکرده‌ام. رسیدن به تیمی با آن همه بازیکن سخت است. من فکر نمی‌کنم که زیدان با بازیکنانی که به تیم‌های دیگر قرض داده شده‌اند حرفی داشته باشد.

آیا در رئال مادرید با کسی ارتباط داری؟ بله. من با بوتراگوئنیو و خوسه آنخل (مدیران باشگاه)، بدنساز‌ها و پزشکان و بازیکنان تماس دارم. وقتی به رئال مادرید می‌روید، به شما می‌‌آموزند که این باشگاه از نظر فاکتورهای انسانی هم بزرگ است.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم