اینتر آدیداس‌پوش می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اف‌سی اینتر نیوز» ایتالیا گزارش داد باشگاه اینتر ممکن است به همکاری طولانی مدت خود با کمپانی «نایکی» پایان دهد و «آدیداس» را به عنوان اسپانسر البسه خود انتخاب کند. اینتر از سال 1998 با کمپانی تولید البسه ورزشی «نایکی» همکاری‌ می‌کند و اولین پیراهنی را که این کمپانی آمریکایی برایش طراحی کرد را درفصل 99-1998 مورد استفاده قرار دارد.

با این حال «اف‌سی اینتر نیوز» خبر داد، قرار است نشستی بین مدیران باشگاه اینتر و نمایندگان «نایکی» برگزار شود و در آن درباره احتمال تمدید قرارداد بحث شود. این کمپانی آمریکایی در حال حاضر بابت هر فصل 10 میلیون یورو به باشگاه اینتر پرداخت می‌کند که این مبلغ اصلاً قابل مقایسه با رقم 51 میلیون یورویی نیست که کمپانی «آدیداس» هر فصل به باشگاه یوونتوس به عنوان اسپانسر البسه بیانکونری پرداخت می‌کند.

کمپانی آلمانی «آدیداس» که تابستان گذشته با میلان قطع همکاری کرد، اکنون در ایتالیا تنها با یوونتوس همکاری می‌کند، برای همین بدش نمی‌آید اسپانسر البسه باشگاه اینتر هم شود.

جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر زمانی که مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس بود، نقش بسزایی در بستن قرارداد اسپانسری با «آدیداس» داشت، برای همین ممکن است او چنین کاری را هم در اینتر انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم