بازیگر مشهور از خودروهای کلاسیکش مستند ساخت

مرد آهنی ایده سبز کردن خودروهای کلاسیکش را در یک مستند تصویر کرده است.

به نقل از هالیوود ریپورتر، رابرت داونی جونیور مجموعه مستند جدیدی با تمرکز بر اتومبیل‌های کلاسیک و آلودگی محیط زیست ساخته است.

در این مجموعه مستند که با عنوان «اتومبیل‌های رویایی داونی» و با حضور این بازیگر مشهور ساخته شده او ۶ اتومبیل کلاسیک از کلکسیون اتومبیل‌هایش را انتخاب کرده تا با استفاده از فناوری مدرن آنها را سازگار با محیط زیست کند و این فرایند را در قالب یک سریال مستند ارایه کند.

در این مجموعه که از دیسکاوری پلاس بخش جدید و آنلاین غول رسانه‌ای برادران وارنر پخش می‌شود، بازیگر نقش «مرد آهنی» مارول با گروهی از متخصصان اتومبیل مسیری را که باید برای تغییر این ۶ اتومبیل طی کنند، تصویر کرده‌اند. تلاش این گروه متمرکز بر این است که با تغییر در موتورهای این اتومبیل‌ها و استفاده از موتورهای الکتریکی قدرت و سبکی این خودروهای قدیمی نیز حفظ شود.

داونی گفته هدفش این است که نشان دهد می‌توان یکپارچگی خودروهای کلاسیک را حفظ کرد و در عین حال با استفاده از فناوری جدید آنها را دوستدار محیط زیست ساخت.

اتومبیل‌های منحصر به فرد و کمیابی در این برنامه در مرکز توجه هستند که شامل فورد موستانگ باس ۳۰۲ مدل ۱۹۷۰، شورولت کوروت ۱۹۶۵ و بی‌ام و ۳.۰ CS مدل ۱۹۷۴ می‌شوند یک پورشه SpeedKore. ۹۹۳ و مرسدس بنز نیز در این مجموعه جای دارند.

داونی جونیور این مستند را در کمپانی تولید خودش ساخته است.

این شرکت چندی پیش هم مستندی ۴ قسمتی با عنوان «باند» ساخت که درباره افرادی است که پیوندهای منحصر به فردی با حیوانات دارند.

در مستند جدیدشان آنها قصد دارند نشان دهند باهوش‌ترین ذهن‌هایی که امروز کار می‌کنند برای کشف آینده حمل و نقل شخصی و در عین حال تمرکز بر همان طرح‌های قابل توجه گذشته، برنامه دارند.

وی قرار است نمام درآمد این مستند را به شرکت فناوری‌های سبز اهدا کند.

رابرت داونی جونیور فیلم «اوپنهایمر» را نیز برای پخش در سال ۲۰۲۳ دارد.