گواردیولا: لیورپول با شایستگی قهرمان لیگ برتر می‌شود/ برای دوم شدن در لیگ باید بیش‌ترین امتیاز را کسب کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل شفیلدونزدی در مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس از تلاش برای قهرمانی در  این جام سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اظهار داشت: بهترین‌ها  را برای فیل فودن می‌خواهم. او آنچه را که شایسته‌اش است به دست می‌آورد و البته من از عملکرد و رفتار او در لحظات خوب و بد رضایت دارم. فیل فودن همیشه در حال تلاش بوده و نتیجه این زحمات را می‌بیند. در سن 19 سالگی شما راه زیادی برای پیشرفت دارید اما با این روند فیل فودن می‌تواند به هر چه می‌خواهد، دست یابد.

او در ادامه افزود:  سانه  او آماده نیست. وقتی مدت زیادی بیرون هستید،  هنگام شروع احساس خوبی دارید اما سانه اعتماد به نفس لازم را ندارد. او مراحل عادی را برای بازگشت طی می‌کند. سانه 50  تا 60 دقیقه برای تیم دوم بازی کرد اما برای رسیدن به مرز آمادگی کامل به چند هفته بیشتر زمان نیاز دارد.

پپ در پایان افزود:  لیورپول با شایستگی قهرمان لیگ برتر می‌شود. در این فصل 2  عنوان قهرمانی کسب کرده‌ایم  و اکنون ما جام حذفی و لیگ برتر را هم پیش رو داریم. برای ماندن در رتبه دوم لیگ باید بهتر شده و بیشترین امتیاز را کسب کنیم. بعد از آن  2 جام دیگر پیش روی ماست؛  جام حذفی و لیگ قهرمانان.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم