کلوپ: در آنفیلد جو سنگین واندا متروپولیتانو را تلافی می‌کنیم/ نگران بودم سادیو دیگر نتواند نفس بکشد!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ پس از شکست یک بر صفر شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال لیورپول در خانه اتلتیکو مادرید به خبرنگاران گفت: هواداران اتلتیکومادرید نقش پررنگی داشتند. اتلتیکومادرید مثل خودرویی بود که مدام به پمپ بنزین می‌رفت و باکش را پر می‌کرد اما ما می‌دانستیم که از ابتدا تا انتهای مسیر فقط یک باک بنزین داریم. نمی‌دانم دیه‌گو سیمئونه (سرمربی اتلتیکومادرید) چقدر از زمان بازی را دیده است چون او در کنار زمین مدام در حال تهییج هواداران بود. ما هم آنفیلد را داریم و به بازیکنانم گفتم که این ورزشگاه چه نقش پررنگی می‌تواند بر بازی ما داشته باشد. امشب ما دیدیم که جو یک ورزشگاه چقدر می‌تواند به یک تیم کمک کند. اتلتیکو نتیجه گرفت و هوادارانش هم خوشحال شدند.

کلوپ افزود: جوی که هواداران جمعیت حاضر در ورزشگاه ساخته بودند، قضاوت را برای داور سخت کرده بود. اتفاقاتی زیادی در این بازی رخ داد. من فکر می‌کنم که سه بازیکن اتلتیکومادرید در عرض 30 دقیقه روی زمین بودند در حالی که آنها حتی مصدوم هم نشده بودند. داور باید قاطعیت بیشتری بازی را اداره می‌کرد.

سرمربی آلمان لیورپول سپس به همتای آرژانتینی خود درباره مواجه شدن با جوی سنگین در آنفیلد برای بازی برگشت دو تیم که سه هفته دیگر برگزار می‌شود هشدار داد.

او اظهار داشت: ما فقط با یک گل باخته‌ایم نه 5 گل. فکر نمی‌کنم که حریف در زمین ما کار آسانی داشته باشد. خطاب به آن دسته از هواداران اتلتیکومادرید که می‌توانند بلیت بازی برگشت را تهیه کنند از همین حالا می‌گویم که به آنفیلد خوش آمدید. من امشب خیلی‌ها را خندان دیدم اما باید بگویم که کار هنوز تمام نشده است.

کلوپ در ادامه دلیل تعویض کردن سادیو مانه بین دو نیمه را نگرانی از اخراج شدن او به خاطر دریافت کارت زرد دوم عنوان کرد و ادامه داد: این هم بخشی از فوتبال است که من دوستش ندارم. برنامه حریف این بود که با تحریک کردن سادیو برای ارتکاب خطا کاری کند که او کارت زرد بگیرد. من نگران بودم که این روند ادامه داشته باشد و بازیکنان اتلتیکومادرید آنقدر خودشان را به زمین بیندازند که سادیو دیگر جرأت نفس کشیدن هم نداشته باشد. به همین دلیل بود که من او را بیرون کشیدم. دلیل تعویض جردن هندرسون (در فاصله 10 دقیقه به پایان) هم نگرانی از عود کردن آسیب‌دیدگی همسترینگش بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم