کلوپ: به اندازه کافی خوب نبودیم/ واضح بود که سرانجام روزی شکست می‌خوریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ پس از شکست 3 بر صفر تیمش در خانه واتفورد در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از مدل بازی قرمزهای آنفیلد انتقاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره اظهار داشت: مالکیت توپ‌مان زیاد بود، اما درست نمی‌توانستیم به دروازه حریف برسیم یا سانتر کنیم. واتفورد دقیقاً می‌دانست می‌خواهد چه کاری انجام دهد. آنها بسیار سازمان یافته و منظم بوده و بابرنامه به این دیدار آمده بودند.

این مربی آلمانی در ادامه تصریح کرد: عوض کردن دفاع‌های کناری در دستور کارم نبود، اما ناگهان پس از ضربه آزاد چنین چیزی رخ داد و به هیچ عنوان تغییر تاکتیکی محسوب نمی‌شد.

کلوپ همچنین خاطر نشان کرد: می‌خواستیم گلی را که دریافت کرده‌ایم، جبران کنیم، اما گل دوم و پس از آن گل سوم را دریافت کردیم. به بازیکنان گفتم سریع‌تر پاس بدهند و جای‌شان را  به سرعت تغییر دهند. واتفوردی‌ها با ترکیب 1-3-6 دفاع می‌کردند و قادر به استفاده از نصف فضاهایی که در اختیارمان بود، نشدیم.

وی در مورد شکست برابر واتفورد اضافه کرد: اینکه سرانجام روزی شکست می‌خوریم، موضوعی واضح بود. به اندازه کافی خوب نبودیم. حالا می‌توانیم راجع به مواردی که باید پیشرفت کنیم، حرف بزنیم.

 

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم