چرا هالند پیشنهاد یوونتوس را رد کرد؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارلینگ هالند که با درخشش در تیم سالزبورگ اتریش نام خود را برسر زبان‌ها انداخت، در ماه ژانویه اخیر در حالی با قراردادی چهار و نیم ساله  به ارزش 45 میلیون یورو به بوروسیا دورتموند پیوست که باشگاه‌های زیادی از جمله منچستریونایتد، یوونتوس و لیورپول هم نسبت به خدمت گرفتن او علاقه‌مند بودند.

پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا اکنون خبر می‌دهد هالند 19 ساله در ماه ژانویه پیشنهادی از یوونتوس دریافت کرده و شانس پیوستن به قهرمان ایتالیا را داشته اما به خاطر اینکه اطمینان نداشته با وجود بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا در این تیم به طور مرتب بازی کند، به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است. این مهاجم نروژی در واقع به دنبال دریافت تضمین برای حضور در ترکیب اصلی تیم جدیدش بوده و این چیزی بود که دورتموند به او اطمینان داد.

هالند 19 ساله از زمان پیوستنش به زردپوشان وستفالن، تاکنون در 7 بازی برای این تیم آلمانی به میدان رفته وموفق شده 11 گل به ثمر برساند که دو گلش را در برتری 2 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم