پیولی: به بازیکنانم گفتم حسرت هیچ چیزی را نخورند/ کالابریا نمی‌توانست دستش را قطع کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روند رو به پیشرفت تیم فوتبال میلان، شب گذشته (پنجشنبه) با ارائه یک بازی قابل قبول دیگر از این تیم مقابل یوونتوس در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا ادامه پیدا کرد و اگر این تیم کمی خوش‌شانس‌تر بود، می‌توانست یوونتوس را در شکست دهد.

برخورد توپ با دست داویده کالابریا که منجر به اعلام یک ضربه پنالتی به سود یوونتوس شد، در وقت‌های تلف شده میلان را از کسب پیروزی خانگی باز داشت تا این تیم پیروزی یک بر صفر را با تساوی یک – یک عوض کند. با این وجود شاگردان استفانو پیولی هنوز هم این شانس را دارند که در بازی برگشت برای صعود به فینال کوپاایتالیا تلاش کنند، هرچند که کار آنها به خاطر محرومیت سه بازیکن‌شان از حضور در بازی برگشت بسیار سخت‌تر به نظر می‌رسد. میلان در بازی برگشت که چهارم مارس (14 اسفند) برگزار می‌شود، بدون زلاتان ابراهیموویچ، سامو کاستی‌یخو و تئو هرناندس به ورزشگاه آلیانتس تورین می‌رود.

استفانو پیولی پس از بازی به شبکه رای اسپورت گفت: به بازیکنانم گفتم بدون حسرت زمین بازی را ترک کنند. من به جرأت می‌توانم بگویم که آنها افسوس چیزی را نخواهد خورد. من به بازی که آنها ارائه کردند بسیار افتخار می‌کنم و می‌دانم که هواداران میلان هم افتخار می‌کنند. ما می‌‌خواستیم پیروز شویم و در موقعیت بسیار خوبی برای محقق کردن هدف‌مان هم بودیم اما این فقط بازی رفت بود و ما در بازی برگشت سعی می‌کنیم که حتی عملکرد بهتری ارائه کنیم.

 

پیولی درباره پنالتی که در نتیجه برخورد ضربه کریستیانو رونالدو با دست کالابریا به سود یوونتوس اعلام شد هم گفت: من در ابتدا خیلی عصبانی شدم چون قبل از آنکه آن اتفاق رخ دهد، روی ابراهیموویچ یک خطا صورت گرفت. به علاوه یادم هست که در ابتدای فصل داوران صحنه‌ای از بازی کالیاری و برشا را نشان دادند و گفتند که اعلام خطای هند زمانی که بازیکن نمی‌توانست توپ را ببیند اشتباه بوده است. بنابراین نمی‌توانم درک کنم که تفاوت این صحنه با صحنه آن بازی در چه بود چون کالابریا هم نمی‌توانست توپ را ببیند. بازیکن که جلوی توپ می‌پرد نمی‌تواند دستش را قطع کند. او حتی فرصت ندارد که دستش را پایین بیاورد. ای کاش می‌توانستیم مفهوم روشنی از خطای هند داشته باشیم و بدانیم که چه زمانی باید پنالتی گرفت و چه زمانی نباید گرفت. شاید شما بگویید اگر ضربه رونالدو داخل چارچوب بود اما من حتی مطمئن نیستم که شوت رونالدو داخل چارچوب می‌رفت.

سرمربی میلان در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا احساس می‌کند، تیمش قربانی تصمیم داور شده است، اظهار داشت: من فقط به تیمم افتخار می‌کنم و نسبت به سایر چیزها احساس خاصی ندارم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم