پایان همکاری باشگاه بارسلونا با شرکت رسانه‌ای جنجال‌ساز پس از افشاگری «کادناسر»

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا امروز (سه‌شنبه) در مراسمی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که این باشگاه به همکاری‌اش با شرکت رسانه‌های I3 Ventures پایان داده است.

این شرکت رسانه‌ای طبق اعلام رادیو کادناسر اسپانیا از سوی خوسپ ماریا بارتومئو مأمور شده است تا از طریق حساب‌های کاربری زیرمجموعه خود در شبکه‌های اجتماعی از اعتبار رئیس باشگاه بارسلونا در فضای مجازی دفاع کند و پاسخ انتقاداتی را که از او و کادر مدیریتی آبی‌و‌اناری‌ها صورت می‌گیرد، بدهد.

باشگاه بارسلونا ادعای کادناسر را تکذیب کرد هرچند این شبکه اسنادی که ادعایش مبنی بر همکاری I3 Ventures و حساب‌های کاربری حامی بارتومئو در شبکه‌های اجتماعی را اثبات می‌کند، منتشر کرده است.

اکنون اما بارتومئو و همکارانش برای جلوگیری از ادامه حواشی و جنجال‌ها درباره آنها تصمیم به قطع همکاری با شرکت رسانه‌ای مذکور گرفته‌اند.

 

بارتومئو گفت: می‌‌خواهم موضوعی را برای اعضای باشگاه به صورت شفاف اعلام کنم و آن این است که هیچ‌کس در باشگاه ما هیچ تردید ندارد که بارسا هرگز با هیچ مؤسسه و سازمانی برای خدشه وارد کردن به وجهه و اعتبار هیچ بازیکن، پیشکسوت، سیاستمدار، مدیر یا مدیر سابقی قرارداد نبسته است. ادعای مطرح شده درباره ما کاملاً بی‌اساس است و از این پس ما به هر شیوه‌ای که لازم باشد از اعتبار و حیثیت خود برابر اتهامات نسبت داده شده، دفاع می‌کنیم.

بارتومئو با تأیید رابطه تجاری باشگاه بارسلونا با I3 Ventures افزود: بارسا در پایان سال 2017 با این شرکت قرارداد بست، اما ما پیش از تأیید ارتباط این شرکت با برخی حساب‌های کاربری، صبح امروز دستور فسخ قرارداد با این شرکت را صادر کردیم. در پاسخ به این سؤال هم که آیا ما کسی را مأمور تخریب اعتبار و شخصیت برخی افراد کرده‌ایم پاسخ منفی است و ما از آنهایی که چنین اتهاماتی را به ما نسبت داده‌اند، شکایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم