پایان تنش میان مسی و آبیدال با وساطت بارتومئو

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، صلح به باشگاه بارسلونا برگشت. بعد از چند روز پرتنش در این باشگاه که ناشی از اظهارنظرهای علنی لیونل مسی و اریک آبیدال بود، خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه شخصاً دست به کار شده تا به اختلافات خاتمه دهد. ماجرا با اظهارات مدیرورزشی باشگاه درباره دلیل اخراج ارنستو والورده از مربیگری تیم آغاز شد. او مدعی شده بود که رابطه بازیکنان تیم با والورده جالب نبوده و به همین دلیل آنطور که باید و شاید اهدافش محقق نمی‌شد. مسی هم که از اظهارات آبیدال ناراحت شده بود، با انتشار یک پیام در اینستاگرام از او خواست مسئولیت تصمیماتش را خودش به عهده بگیرد و اگر هم برخی بازیکنان را مسبب اخراج والورده می‌داند، آنها را به تفکیک معرفی کند نه اینکه همه بازیکنان را در یک ردیف قرار دهد.

 

واکنش مسی به اظهارات آبیدال بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته اما بارتومئو برای جلوگیری از گسترده‌تر شده ابعاد این جنجال خودش وارد عمل شده است.

به گزارش نشریه اسپورت، رئیس باشگاه بارسلونا روز گذشته (چهارشنبه) با آبیدال و اسکار گرائو مدیراجرایی باشگاه برگزار کرده که این جلسه بیش از دو ساعت به طول انجامیده است. پیش از آن هم بارتومئو به صورت تلفنی با مسی تماس گرفته بود. نتیجه وساطت بارتومئو این شد که مسی حاضر به آشتی با آبیدال شد و هافبک فرانسوی سابق کاتالان‌ها هم در سمت خود به کارش ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم