مگوایر: برخوردم با باتشوایی عمدی نبود و ضربه‌ای نزدم/ از او عذرخواهی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی شب گذشته (دوشنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس در خانه چلسی به برتری 2 بر صفر دست یافت و نسبت به کسب سهمیه امیدوار ماند که در دقیقه 20 این بازی هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد پس از دفع توپ در کنار زمین در اثر تنه‌ای که میچی باتشوایی به او زد، نقش بر زمین شد و در ادامه در حالتی نامتعادل ضربه‌ای به مهاجم بلژیکی آبی‌پوشان لندنی زد اما داور خطایی در این صحنه تشخیص نداد.

لمپارد، سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از این بازی با انتقاد از تصمیم داور تأکید کرد که هری مگوایر باید اخراج می‌شد و اظهار داشت؛ اگر این اتفاق می‌افتاد قطعاً روند بازی هم تغییر می‌کرد. اولگنار سولسشایر، سرمربی شیاطین سرخ اما چنین نظری ندارد و معتقد است که داور تصمیم درستی گرفته و تأکید کرد مدافع انگلیسی‌اش به خاطر محافظت از خود پایش را بالا آورد که ناخواسته به باتشوایی خورد.

مگوایر 26 ساله که گل دوم شیاطین سرخ را در دقیقه 66 به ثمر رساند، بعد از این بازی درباره آن صحنه بحث‌برانگیز گفت: من احساس کردم که باتشوایی می‌خواهد روی من بیفتد، برای همین در واکنشی طبیعی پایم را بالا گرفتم تا از افتادن او روی جلوگیری کنم. من ضربه‌ای به میچی نزدم و عمدی در کار نبود. به نظرم تصمیم داور درست بود. از باتشوایی عذرخواهی می‌کنم و خوب است که داور آن صحنه را حس کرد.

تیم فوتبال چلسی انگلیس , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , لیگ برتر فوتبال انگلیس ,

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم