ملاقات مرتنس با رئیس باشگاه ناپولی/ احتمال تمدید قرارداد قوت گرفت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دریس مرتنس که پیش از این گفته می‌شد در پایان فصل جاری با پایان قراردادش از ناپولی جدا خواهد شد و از اینتر و چلسی به عنوان مقاصد احتمالی وی یاد شده بود، اکنون خبر می‌رسد باشگاه ناپولی تلاش خود را برای حفظ ستاره بلژیکی‌اش آغاز کرده است.

بر اساس گزارش سایت «سمپر اینتر»، این باشگاه ایتالیایی به این مهاجم 32 ساله پیشنهاد امضای قرارداد دو ساله جدیدی را داده است و حتی در این راستا مرتنس با آئورلیو دلورنتیس دیداری داشته و طرفین درباره تمدید قرارداد با یکدیگر صحبت کرده‌اند.

مرتنس با گلی که در تساوی یک – یک خانگی ناپولی مقابل بارسلونا در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، شمار گل‌های زده خود با پیراهن ناپولی را به عدد 122 رساند و با رکورد بهترین گلزن تاریخ این باشگاه یعنی مارک هامشیک برابر شد.

این مهاجم بلژیکی که در سال 2013 از پی‌اس‌وی آیندهوون به ناپولی پیوست، تاکنون در 309 بازی برای آبی‌پوشان ناپل به میدان رفته و موفق شده 122 گل به ثمر برساند.

مرتنس این فصل هم عملکرد بدی در ترکیب ناپولی نداشته و در 29 بازی از رقابت‌های مختلف که برای این تیم به میدان رفته، آمار 12 گل‌زده و 6 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم