لمپارد:عذرخواهی بابت اشتباه داوری کافی نیست/ در محوطه جریمه مشکل روحی داریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد پس از برتری 2 – یک تیمش مقابل تاتنهام در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از داور بازی به  خاطر اشتباه مسلم علیه تیمش گله کرد.

 سرمربی تیم فوتبال چلسی اظهار داشت: کمی از گلی که دریافت کردیم، ناامید شدم اما عملکرد تیم خوب بود. می‌توانستیم یک گل دیگر نیز به ثمر برسانیم. دوران سختی داریم و باید به دنبال یافتن دلیل آن باشیم. به مشکلات روحی و روانی هم در محوطه خود و هم محوطه حریف دچار هستیم.

او درباره آلونسو و ژیرو افزود: انتقال از نیمکت به ترکیب اصلی، همیشه برای یک بازیکن خوب  است. ژیرو کیفیت و رویکرد خود را نشان داد. می‌دانید که می‌تواند گلزنی کند. گل آلونسو نیز سطح بالا بود و شما باید به چنین بازیکن‌هایی اعتماد کنید چون حرفه‌ای هستند. 

اخراج نشدن لو سلسو توسط سیستم VAR دیگر موردی بود که لمپارد به آن اشاره کرد و افزود:  تصمیم اشتباه بود. منتظر کارت قرمز بودم. خوشحال نبودم چون سلامتی بازیکن را به خطر انداخت. عذرخواهی آن‌ها کافی نیست و چیز بیش‌تری برای گفتن ندارم. تنها گفتن این که اشتباه کردیم، به اندازه کافی خوب نیست. من دوست دارم سیستم VAR به خوبی کار کند اما امروز اشتباه کرد. صحنه واضحی بود و در صورتی که اتفاقی رخ دهد، باید به مانیتور کنار زمین نگاه کرد. 

 لمپارد در ادامه افزود: فکر می‌کنم ژیرو کاملا عوض شده است. او باید کمی با شرایط وفق پیدا کند. آبراهام عالی بوده است. می‌توانید رویکرد هر 2  را مشاهده کنید. همچنان در خط حمله  مشکل داریم اما  می‌توان آن را حل کرد. بازیکنان را تنها براساس شایستگی انتخاب می‌کنم. روحیه آن‌ها فوق‌العاده است.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم