فونسکا: مقابل خنت خوب بازی نکردیم/ پلگرینی بازیکن خیلی مهمی برای رم است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا در پی برتری یک بر صفر خانگی شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل خنت بلژیک در دور رفت از مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: از هر لحاظ عملکرد باکیفیتی نبود، اما نباید فراموش کرد که ما در دوره دشواری به سر می‌بریم و در تلاش برای درست کردن اوضاع هستیم. خنت تیم قدرتمندی است و ما خوب بازی نکردیم، اما مهم این بود که دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم و با پیروزی زمین را ترک کردیم.

وی افزود: در این مقطع اعتماد به نفس تیم پایین است و به همین دلیل نباید خیلی ریسک می‌کردیم و نیاز به تلاش بیشتری داریم. در پاسکاری چیزی نیستیم که یک ماه پیش بودیم. با این وجود بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند و کسب پیروزی در این دیدار مهم بود. اگر نتوانیم خوب دفاع کنیم، نمی‌توانیم خوب حمله کنیم. حالا باید روی بهبود اوضاع تمرکز کنیم و کارمان را خوب انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال رم در حمایت از هافبک 23 ساله‌اش که به هنگام تعویض شدن از سوی برخی هواداران جالوروسی هو شد، اظهار داشت: پلگرینی بازیکن خیلی مهمی برای ما است. او بیشتر از هر بازیکن دیگری فشار را حس می‌کند و در این باره با او صحبت کردم. اگر بازیکنی داشته باشیم که واقعاً عاشق رم باشد، آن لورنزو است، بنابراین او در این مقطع حس مسئولیت‌پذیری دارد. باید به پلگرینی کمک کنیم تا دوباره اعتماد به نفسش را بازیابد و از بازی‌اش لذت ببرد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم