فلیک: با جدیت بازی نکردیم و مرتکب اشتباهاتی شدیم/ پادربورن تا سوت پایان ما را به چالش کشاند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک در پی برتری سخت 3 بر 2 خانگی شب گذشته (جمعه) شاگردانش مقابل پادربورن قعرنشین در هفته بیست‌وسوم بوندس‌لیگای آلمان گفت: پادربورن در این بازی نشان داد تیمی است که می‌خواهد فوتبال بازی کند. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم اما با آن جدیتی که تصور می‌کردیم، بازی نکردیم و مرتکب اشتباهاتی شدیم. پادربورن هم از این موضوع نهایت استفاده را برد و دو گل زد و موقعیت‌های خطرناکی را هم روی دروازه ما خلق کرد.

وی افزود: در کل از نتیجه راضی هستم. پادربورن هم تا سوت پایان بازی ما را به چالش کشاند. پس از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم و نتیجه 2-2 شد، هر کاری که از دست‌مان ساخته بود را انجام دادیم، به همین خاطر باید از بازیکنانم تمجید کنم که سخت جنگیدند. جنگیدن به صورت تیمی و تلاش برای کسب پیروزی هم جزئی از فوتبال است.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان خاطرنشان کرد: شما دیدید که ما در بال‌ها خیلی خوب نبودیم اما وقتی گنابری و کومان را در پست بال به کار گرفتیم، تحرک‌مان بیشتر شد و در خط حمله خطرناک‌تر شدیم و در نهایت به سود ما شد.

بایرن مونیخ در حال حاضر با 49 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا است و با لایپزیگ که یک بازی کمتر انجام داده، 4 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم