زیدان: راموس رهبر تیم است و می‌تواند در المپیک بازی کند/ نگرانی بابت سیستم دفاعی‌مان ندارم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که شاگردانش فردا شب (شنبه) در هفته بیست‌وپنجم لالیگای اسپانیا میهمان لوانته هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: لوانته در زمین خودش نقاط قوت زیادی دارد، بنابراین بازی دشواری خواهیم داشت. باید خودمان را برای ارائه یک بازی خوب آماده کنیم.

وی درباره کاپیتان اسپانیایی تیمش اظهار داشت: راموس کاپیتان و رهبر تیم ما است. هیچ‌کس دوست ندارد نیمکت‌نشین باشد، اما این من هستم که باید تصمیم‌گیری کنم. سرخیو بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود. من هم در دوران بازیگری‌ام 3 یا 4 بار تعویض شدم. (باخنده)

سرمربی رئال مادرید  در خصوص احتمال حضور راموس در المپیک 2020 با تیم زیر 23 سال اسپانیا، اظهار داشت: راموس اگر خودش بخواهد می‌تواند به المپیک برود. او بازیکنی فوق‌العاده است و همراهی اسپانیا در المپیک می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای برای سرخیو باشد. راموس مثل فصل قبل تلاش می‌کند، اما گاهی اوقات اوضاع را نمی‌توان کنترل کرد. تنها کاری که می‌شود کرد، ارائه عملکردی صددرصدی است.

زیزو ادامه داد: فکر می‌کنم شرکت در المپیک تجربه فوق‌العاده‌ای است. این اتفاقی است که ممکن است برای هرکسی یک بار در زندگی‌‌اش رخ دهد، اما بازیکنانی که تجربه حضور در المپیک را دارند، به من گفته‌اند که تجربه‌ای جالب است. من هم آرزو داشتم که چنین تجربه مشابهی را داشتم، اما حالا دیگر برای این کار دیر است.

سرمربی کهکشانی‌ها درباره سیستم دفاعی تیمش اظهار داشت: نگرانی بابت سیستم دفاعی تیم ندارم. در بازی آخرمان (تساوی 2-2 خانگی مقابل سلتاویگو)، ما کمی بد عمل کردیم و نتوانستیم به وظایف دفاعی‌مان صددرصدی عمل کنیم. نباید ریسک کرده و باید بهتر عمل کنیم.

زیدان درباره هافبک بلژیکی‌اش که به تازگی به میادین بازگشت، خاطرنشان کرد: اِزار برنامه خاصی ندارد. او دو، سه هفته پرفشار تمرین کرد و خود را آماده کرده است. حالا او می‌خواهد بازی کند و در مرحله پایانی فصل به تیم کمک کند.

وی در پایان درباره شایعه پیوستن رحیم استرلینگ به رئال مادرید گفت: نمی‌توانم درباره کسی که بازیکن من نیست، صحبتی کنم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم