زیدان: از دست دادن 5 امتیاز در یک هفته اذیت‌کننده است/ مصدومیت اِزار مشکل‌ساز به نظر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌وپنجم لالیگای اسپانیا در خانه لوانته تن به شکست یک بر صفر داد و فرصت بازپس‌گیری صدر جدول از بارسلونا را از دست داد، پس از این بازی گفت: ما موقعیت‌هایی در این بازی از دست دادیم که این خوب نیست. ما در یک هفته‌، پنج امتیاز از دست دادیم (پس از تساوی 2-2 مقابل سلتاویگو) که این اذیت‌کننده است. ما باید در بازی بعدی با تمام توان بازی کنیم، این در حالی است که بازی‌های مهمی در پیش داریم، اما ما با اعتماد به نفس پا به این بازی‌ها خواهیم گذاشت.

زیدان همچنین درباره هافبک بلژیکی‌اش که در دقیقه 67 این بازی به دلیل مصدومیت جای خود را به وینیسیوس جونیور داد، اظهار داشت: مصدومیت ادن اِزار مشکل‌ساز به نظر می‌رسد. وقتی از ناحیه‌ای که قبلاً مصدوم شده‌اید، دوباره مصدوم شوید، این اتفاق خوبی نیست. این ضربه بدی به ما زد. باید ببینیم نتایج آزمایش‌های تکمیلی چه خواهد بود.

سرمربی رئال مادرید در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد گرث بیل برای بازی با منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ترکیب تیم باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم