رایولا: منچستریونایتد‌ را با اسلحه مجبور به خرید پوگبا نکرده بودم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طولانی شدن زمان غیبت پل پوگبا به سبب مصدومیت و ادامه‌دار بودن داستان عملکرد بی‌ثبات ا از زمان بازگشتش از یوونتوس، بار دیگر سبب شده که برخی انگشت اتهام را به سمت مدیربرنامه‌های این بازیکن فرانسوی، مینو رایولا بگیرند.

در حالی که در تابستان گفته می‌شد منچستری‌ها حاضر نیستند بازیکن خود را با رقمی کمتر از 180 میلیون پوند بفروشند، نشریه سان اخیراً در خبر اختصاصی مدعی شد که مسئولان باشگاه رقم مورد نظر خود را 30 میلیون پوند کاهش داده‌اند. با این حال پرداخت قیمت جدید پوگبا که هنوز به ثبات لازم نرسیده، باز هم برای مشتریان او بعید به نظر می‌رسد. پوگبای 26 ساله از تابستان سال 2016 که با قراردادی 89 میلیون پوندی یوونتوس را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد، هنوز آنطور که باید و شاید نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود و خیلی‌ها در این میان رایولا را مسبب بازگشت او به اولدترافورد می‌دانند.

رایولای 52 ساله در این باره به سایت «فوتبال‌‌مگزین» بلژیک گفت: من در منچستریونایتد هیچکسی را برای برگرداندن پل پوگبا با اسلحه تهدید نکردم. شما مدام دارید درباره قرارداد پوگبا حرف می‌زنید و این هم به خاطر آن است که دوستان من در فیفا هیچ اهمیتی برای حفاظت از اطلاعات قرارداد بازیکنان برای تحت تأثیر قرار نگرفتن مردم قائل نیستند.

رایولا ادامه داد: اینکه همیشه درباره درآمدهای من داستان ساخته می‌شود، خیلی عجیب است در حالی که وقتی تیمی مثل آژاکس که از فروش دو بازیکن (دلیخت به یوونتوس و دیونگ به بارسلونا) 150 میلیون یورو درآمد کسب می‌کند، شما هیچ چیزی از سوی فیفا نمی‌شنوید. تازه همه می‌گویند که چه قراردادهای خوبی بسته شده و آژاکس کارش را عالی انجام داده است.

به گزارش تسنیم، پوگبا در این فصل به دلیل مصدومیت قوزک تنها 8 بازی برای منچستریونایتد انجام داده و هنوز خانه‌نشین است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم