رئیس باشگاه پورتو: از کاندیداتوری کاسیاس در انتخابات ریاست فداسیون فوتبال اسپانیا خوشحال شدم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اعلام کاندیداتوری ایکر کاسیاس در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، کارفرمایان او در باشگاه پورتو هم تأیید کردند که این سنگربان کهنه‌کار اسپانیایی دستکش‌هایش را خواهد آویخت تا بعد از این در حوزه مدیریتی و اجرایی ارتباطش با فوتبال را حفظ کند.

کاسیاس 38 ساله ماه می سال گذشته دچار حمله قلبی شد و به دستور پزشکان برای مدتی از میادین دور بود. پس از پایان دوران نقاهت کاسیاس گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت احتمالی او به زمین فوتبال صورت گرفت اما او دو روز پیش حضورش در رقابت انتخاباتی برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا را تأیید کرد و به طور ضمنی از پایان دوران بازیگری‌اش خبر داد.

ژرژ نونو پینتو داکاستا، رئیس باشگاه پورتو درباره آینده کاسیاس که نامش در فهرست بازیکنان این تیم در فصل 20-2019 ثبت شده بود، گفت: وقتی مطلع شدم که کاسیاس می‌خواهد در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شرکت کند، خیلی خوشحال شدم. کاسیاس رفتاری از خودش نشان داد که به شدت تحت تأثیر آن قرار گرفتم. او قبل از اعلام کاندیداتوری‌اش به پورتو آمد تا با من یک وعده ناهار صرف کند و خودش مرا در جریان تصمیمی که برای آینده‌اش گرفته قرار دهد. او تصمیم گرفته که به دوران بازیگری‌اش پایان دهد. کاسیاس دوران بازیگری فوق‌العاده‌ای داشته که در آن تنها در دو باشگاه حضور داشته و ما می‌دانیم که او در هر دوی این باشگاه‌ها با جان و دل بازی کرده است.

کاسیاس سال 2015 رئال مادرید را به مقصد پورتو ترک کرد و تا قبل از دچار شدن به حمله قلبی در ترکیب ثابت این تیم حضور داشت. لوئیس روبیالس، رئیس فعلی فدراسیون فوتبال اسپانیا در انتخابات بعدی ریاست این سازمان به عنوان رقیب اصلی کاسیاس شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم