دمبله زیر تیغ جراحان می‌رود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا اعلام کرد عثمان دمبله که در تمرینات اخیر این تیم از ناحیه همسترینگ آسیب دید باید زیر تیغ جراحان برود، اما برای بازگشت او به میادین زمانی مشخص نکرده است.

دمبله 22 ساله که از ابتدای فصل جاری بیشتر درگیر مصدومیت بوده است تا اینکه در زمین بازی حضور داشته باشد، به سبب مصدومیت جدیدش مدتی دیگر باید خانه‌نشین باشد و انتظار می‌رود که این بار هم برای مدتی قابل توجه از میادین دور باشد، چون باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

طبق اعلام باشگاه بارسلونا دمبله در تاریخ 11 فوریه (5 روز دیگر) در فنلاند تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت تا پارگی تاندون همسترینگ پای راستش را درمان کند و زمانی که این عمل انجام شود مدت زمان ریکاوری او مشخص خواهد شد.

این نخستین باری نیست که بازیکن سابق تیم‌های رن فرانسه و بوروسیا دورتموند دچار چنین مصدومیتی می‌شود. او ماه سپتامبر سال 2017 نیز دچار پارگی همسترینگ شد که در آن زمان او را بیش از سه ماه خانه‌نشین و از حضور در 20 بازی محروم کرد.

 

مصدومیت دمبله در شرایطی است که دیگر مهاجم بارسلونا، لوئیس سوارس هم خانه‌نشین است و این تیم در جدول رده‌بندی لالیگا از رئال مادرید عقب مانده است و به زودی باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ناپولی برود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم