توخل: تاوان با خیال آسوده بازی کردن را دادیم/ آماده رویارویی با دورتموند هستیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌وچهارم لوشامپیونه فرانسه در دیدار حساسی موفق شد لیون را در پارک‌دوپرنس با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد و صدرنشینی‌اش را استحکام ببخشد، پس از این بازی گفت: ما گل‌های زیادی در این بازی به ثمر رساندیم و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه لیون خلق کردیم. ما حتی می‌توانستیم خیلی زودتر به گل برسیم. پس از اینکه 3 بر صفر از حریف پیش افتادیم بیش از حد با خیال آسوده بازی کردیم و تاوانش را با خوردن دو گل دادیم که این درس خوبی برای ما بود.

وی افزود: با این شرایط ما همچنان شایسته پیروزی در این بازی بودیم. اکنون زمان انتقاد از تیم نیست چون بازیکنان به صورت تیمی نتایج خوبی کسب می‌کنند. به بازیکنانم بابت برد در این دیدار تبریک می‌گویم. خیلی ضروری بود که برای بازپس‌گیری توپ حالتی تهاجمی به خود بگیریم چون ما در ضدحملات خیلی خوب هستیم.

سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن در تمجید از مهاجم اروگوئه‌ای‌اش هم که سه دقیقه پس از ورودش به میدان گل چهارم پاریسی‌ها را به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: هر موقع که در تیم رقابت باشد، خوب است. ادینسون عملکرد خوبی در ورودش به زمین داشت و گل خیلی مهمی برای ما به ثمر رساند که این هم برای او و هم برای ما خوب بود. ما به همه بازیکنان خوب و باکیفیت‌مان همچون کاوانی نیاز داریم.

توخل همچنین در خصوص رویارویی با تیم سابقش در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: ما برای بازی با دورتموند آماده هستیم. هنوز زمان برای رویارویی با این تیم داریم. قطعاً تقابل با دورتموند بازی سخت و پیچیده‌ای خواهد بود چون در مرحله حذفی لیگ قهرمانان و در ورزشگاهی سخت (سیگنال ایدونا پارک) خواهد بود. به هر حال در بازی با دورتموند تمام تلاش‌مان را برای کسب پیروزی خواهیم کرد.   

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم