اینزاگی: بازی فوق‌العاده‌ای مقابل اینتر به نمایش گذاشتیم/ سری A خطرات پنهانی دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که تیمش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌وچهارم سری A ایتالیا و در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، شکست یک بر صفر مقابل اینتر را با برتری 2 بر یک عوض کرد و رکورد شکست‌ناپذیری در لیگ خود را به 19 بازی رساند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما مقابل تیم قدرتمند اینتر عالی بازی کردیم که پیش از این بازی تنها در یک بازی از رقابت‌های فصل جاری تن به شکست داده بود.

وی افزود: ما روند رو به رشد خود را حفظ کردیم و بازی فوق‌العاده‌ای را مقابل اینتر به نمایش گذاشتیم. ما متقاعد شدیم که می‌توانیم در این بازی به پیروزی برسیم و در نیمه اول هم چند ضدحمله اینتر را مهار کردیم. بین دو نیمه هم به بازیکنانم گفتم اگر با همین روش به بازی ادامه دهیم و در زدن ضربات آخر دقت بیشتری کنیم، می‌توانیم اوضاع را به سود خود تغییر دهیم و بازی را ببریم.

سرمربی لاتزیو صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: در آخرین تمرین‌مان پیش از این بازی، بازیکنان ما کمی مضطرب بودند که به آنها گفتم نگران نباشید و تنها باید همان کاری را که در تمرینات انجام می‌دهیم را در بازی به اجرا بگذاریم. ما در چهار سال گذشته فرایند رشد مداومی داشته‌ایم اما نباید فراموش کنیم که سری A هر هفته خطرات پنهانی دارد.

سیمونه اینزاگی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: لوکاکو و لائوتارو برای هر حط دفاعی می‌توانند دردسرساز شوند، برای همین سعی کردیم با یارگیری، آنها را مهار کنیم. همچنین لوکاس لیوا را در پستی گذاشتیم تا حکم سپر را برای خط دفاعی ایفا کند، این در حالی است که لوئیز فیلیپه و فرانچسکو آچربی در تحت‌ فشار قرار دادن مهاجمان اینتر عالی کار کردند و تأثیرگذاری آنها را نسبت به بازی‌های دیگر کاهش دادند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم