اسکای اسپورت: گواردیولا و استرلینگ در منچسترسیتی می‌مانند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه اسکای اسپورتس انگلیس مدعی شد که پپ گواردیولا در واکنش به گمانه‌زنی‌هایی که درباره آینده او پس از اعلام محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در لیگ لیگ قهرمانان اروپا صورت گرفته، به بازیکنانش اطمینان خاطر داده که در ورزشگاه اتحاد خواهد ماند.

به دنبال اعلام حکم انضباطی باشگاه منچسترسیتی از سوی یوفا به دلیل تخطی از قانون بازی جوانمردانه مالی، بسیاری از رسانه‌ها از محتمل بودن جدایی گواردیولا از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس به مقصد یوونتوس خبر دادند. علاوه بر او درباره احتمال جدا شدن رحیم استرلینگ مهاجم انگلیسی منچسترسیتی برای پیوستن به رئال مادرید هم شایعاتی منتشر شد.

اسکای اسپورتس اما مدعی شده که هر دوی این افراد فصل آینده در منچسترسیتی خواهد ماند. این شبکه اعلام کرد که گواردیولای 49 ساله که تا پایان فصل آینده با منچسترسیتی قرارداد دارد، به بازیکنان خود گفته که می‌‌‌خواهد به قراردادش متعهد بماند و ورزشگاه اتحاد را ترک نخواهد کرد. گواردیولا تا به حال قراردادش با هیچیک از تیم‌هایی که هدایت‌شان را برعهده داشته، زودتر از موعد فسخ نکرده است. در همین حال استرلینگ 25 ساله هم به هم‌تیمی‌هایش گفته که با وجود غیبت در رقابت‌های اروپایی او قصد ندارد سیتی را ترک کند.

باشگاه منچسترسیتی با ناعادلانه خواندن حکم انضباطی‌اش، اعلام کرده که نسبت به این حکم به دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) اعتراض خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم