احتمال تعطیلی تمامی بازی‌های هفته‌ آینده سری A از بیم کرونا/ بازی اینتر – لودوگورتس؛ پشت درهای بسته

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا از احتمال لغو گسترده تمامی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته آینده برای کاهش سرعت انتشار ویروس کرونا خبر داد.

تا کنون در هفت منطقه از ایتالیا مواردی از وجود افراد مبتلا به کرونا گزارش شده که این موضوع به قرنطینه 10 شهر این کشور و تعطیلی تمام رویداد‌های ورزشی، اماکن عمومی و مدارس تا یک هفته آینده شده است. در همین حال دستور لغو 4 بازی سری A در روز گذشته (یکشنبه) شامل بازی تیم‌های اینتر و سامپدوریا هم صادر شد که این تنها بخشی از 43 مسابقه فوتبالی بود که در دسته‌های مختلف کالچو لغو شدند. اکنون اما این احتمال وجود دارد که تمامی دیدارهای هفته آینده سری A هم لغو شوند.

جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا در این خصوص گفت: من فکر نمی‌کنم که ما در عرض تنها یک هفته بتواند سرعت انتشار ویروس را آنقدر کاهش دهیم که بتوانیم روند برگزاری مسابقات ورزشی را از سر بگیریم. ما به طور مرتب در حال رصد کردن اوضاع هستیم و وضعیت موجود را ارزیابی خواهیم می‌کنیم. ما سرعت انتشار را زیر نظر می‌گیریم و امکان لغو تمام بازی‌های هفته آینده را بررسی می‌کنیم.

تعطیلی یک هفته‌ای نه تنها شامل بازی‌های سری A می‌شود بلکه مسابقات دسته‌های پایین‌تر فوتبال ایتالیا، لیگ‌های آماتور را هم دربرمی‌گیرد و حتی احتمال لغو بازی خانگی اینتر مقابل لودوگورتس در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا هم وجود دارد. این بازی پنجشنبه شب در سن‌سیرو برگزار می‌شود و احتمال اینکه بدون حضور تماشاگر برگزار شوند بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم