یوونتوس برای دیبالا ضرب‌الاجل تعیین کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه توتواسپورت تورین نوشته است که باشگاه یوونتوس به زودی پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد پائولو دیبالا به این بازیکن آرژانتینی ارائه خواهد کرد اما اگر او تا پایان فصل از امضای قرارداد جدیدش خودداری کند، خروجش از بیانکونری در تابستان قطعی خواهد بود.

یوونتوس در تابستان به دیبالا 10 میلیون یورو در فصل به عنوان حقوق پیشنهاد داد اما او حاضر به پذیرش آن نشد. گویا بازیکن سابق پالرمو می‌خواهد که یوونتوس علاوه بر این رقم، 2 میلیون یوروی دیگر هم به عنوان پاداش برای او در نظر بگیرد تا این بازیکن آرژانتینی را در کنار ماتیس دلیخت، مدافع هلندی یووه به دومین بازیکن پردرآمد تیم پس از کریستیانو رونالدو تبدیل کند.

فابیو پاراتیچی، مدیرورزشی باشگاه یوونتوس قرار است به زودی با خورخه آنتون مدیربرنامه‌های دیبالا ملاقات و پیشنهاد جدید بانوی پیر را به او اعلام کند اما اگر این پیشنهاد تا پایان فصل پذیرفته نشود، یوونتوس پیشنهاد دیگری ارائه نخواهد کرد و دایی دو طرف در فاصله یک سال مانده به پایان قراردادشان قطعی خواهد بود.

به موجب قرارداد فعلی، دیبالا در هر فصل 7 میلیون یورو از یوونتوس حقوق می‌گیرد. او سال 2015 با قراردادی 40 میلیون یورویی از پالرمو به یوونتوس پیوست و در 240 بازی‌اش برای یووه در سری A تا کنون 90 گل زده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم