گتوسو: اگر شانس با ما یار نبود اوضاع می‌توانست سخت‌تر هم شود/ برای بیدار شدن نباید سیلی بخوریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو که تیم تحت هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در چارچوب هفته سوم از مرحله گروهی لیگ اروپا با نتیجه 2 بر یک میزبان خود، ریکای کرواسی را از پیش رو برداشت، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: چیزی به اسم بازی آسان وجود ندارد، فراموش نکنید که رئال سوسیه‌داد با گل دقیقه 93 موفق به شکست ریکا شده بود. می‌دانستیم که ریکا در این بازی دفاعی بازی خواهد کرد و چشم به ضدحملات خواهد داشت. با این حال ما در 30 تا 35 دقیقه ابتدایی بازی غافلگیر شدیم. شاید ما برای گردش و تفریح به کرواسی آمدیم و واقعاً بابت عملکردمان عصبانی هستم. ما دست به ریسک‌های زیادی زدیم.

وی افزود: در نیمه دوم بهتر بودیم، اما نمی‌توانیم اشتباهاتی را که از ابتدای بازی داشتیم، بپذیریم. این مشکلی است که از فصل گذشته داریم. در حقیقت سال‌هاست که ناپولی چنین مشکلاتی دارد، از این رو باید در این مورد پیشرفت کنیم. ما در 35 دقیقه اول این بازی نتوانستیم هیچکدام از توپ‌های دوم را از آن خود کنیم و با توجه به آشنایی به ضدحملات ریکا، از ضدحملات آنها غافلگیر شدیم.

سرمربی ایتالیایی ناپولی تصریح کرد: ما باید همیشه روی پای خودمان بایستیم و برای بیدار شدن‌مان نیازی نیست سیلی بخوریم. در نهایت اوضاع برای ما در این دیدار خوب پیش رفت، اما اگر شانس با ما یار نبود، اوضاع می‌توانست سخت‌تر هم بشود. می‌خواهم عملکردی را که در نیمه دوم این بازی ارائه کردیم، در طول 90 دقیقه هر بازی ببینیم.

ناپولی حالا باید خود را برای بازی یکشنبه شب در خانه بولونیا آماده کند و پس از آن در دیداری خانگی در سری A ایتالیا پذیرای میلانِ صدرنشین خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم