گاسپرینی: برای تساوی یا شکست به مستایا نیامده بودیم/ یاد گرفتیم که در لیگ قهرمانان باید چه کار کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان پی‌یرو گاسپرینی شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه بدون تماشاگر مستایا دست به کار بزرگی زدند و به برتری 4 بر 3 مقابل والنسیا دست یافتند. این تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با پیروزی 8 بر 4 جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی را کسب کردند. گاسپرینی پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»، گفت: پنالتی که در دقیقه 3 به سود ما اعلام شد، اعتماد  به نفس ما را بالا برد. در ادامه در نیمه اول کمی به دردسر افتادیم، اما نیمه دوم بهتر کار کردیم.

وی افزود: ما کار آسانی در این بازی نداشتیم و گل‌های اجتناب‌ناپذیری دریافت کردیم، اما با این حال به دنبال پیروزی در این بازی بودیم و واقعاً برای تساوی یا شکست به مستایا نیامده بودیم. ما می‌خواستیم کار خوب‌مان را در این بازی تأیید کنیم و با کسب پیروزی در اینجا، همین کار را هم کردیم.

سرمربی آتالانتا در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره هافبک اسلونیایی‌اش که با به ثمر رساندن چهار گل در این بازی تبدیل به اولین بازیکنی شد که در یک بازی خارج از خانه از مراحل حذفی لیگ قهرمانان چهار گل به ثمر رسانده، گفت: ایلیچیچ خودش خواست که از زمین بیرون بیاید، برای همین به او گفتم یک دقیقه به من فرصت بده تا تعویض را انجام دهم. او دوندگی زیادی داشت و خسته شده بود، اما پس از چند دقیقه با قدرت به بازی بازگشت و تصمیم گرفتم در زمین بماند.

گاسپرینی که حالا تیم تحت هدایتش این فصل در 38 بازی از رقابت‌های مختلف 87 گل به ثمر رسانده و برای اولین بار در تاریخ خود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یافت، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: این فوق‌العاده است که ما گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانیم. پس از شروع سختی که در این رقابت‌ها داشتیم، در ادامه یاد گرفتیم که باید چه کار کنیم.  چهار بازی پیاپی را در لیگ قهرمانان با برد به پایان بردیم و در این دیدار هم دیدیم که می‌توانیم بهتر هم کار کنیم.

وی در خصوص حرکت بازیکنان آتالانتا در پایان بازی و نشان دادن پیراهنی که روی آن نوشته شده بود «برگامو، این پیروزی تقدیم به شما. هرگز تسلیم نشوید» به دوربین‌های تلویزیونی که این برد را مبتلایان به ویروس کرونا تقدیم کردند، خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم که مردم زیادی بازی ما را از شهر برگامو نگاه می‌کردند و پیام‌های زیادی از جمله پیامی از مدیر یک بیمارستان دریافت کردیم. بنابراین خوشحالیم که این لحظات خوش را توانستیم برای‌شان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم