کونته: من چنین ثباتی از تیمم می‌خواستم/ خرید پاپو گومس؟ نه!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته پس از پیروزی 2 بر یک روز گذشته (یکشنبه) اینتر مقابل تیم اسپتزیا که ششمین برد متوالی شاگردانش در لیگ ایتالیا بود، ابراز رضایت کرد و به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: این ششمین برد متوالی‌مان بود و من از چنین ثباتی در تیمم استقبال می‌کنم. این ثبات به ما اجازه می‌دهد که در رده‌های بالای جدول بمانیم.

وی افزود: می‌دانستیم که امروز کارمان می‌تواند سخت باشد، چون اسپتزیا تیمی منظم است که سعی دارد فضاها را ببندد و با بازیکنان بسیار سرعتی‌اش ضدحمله بزند اما ما به آنها اجازه این کار را ندادیم و البته خودمان هم در نیمه اول موقعیت‌های زیای نداشتیم. با این حال پیروزی خوب بود به خصوص با در نظر گرفتن این موضوع که این نهمین بازی متوالی ما از زمانی بود که مجبور شدیم هر سه روز یک بار به میدان برویم. هنوز یک بازی دیگر تا تعطیلات زمستانی فاصله داریم. بازیکنان کمی خسته‌اند و انکار این موضوع هم فایده‌ای ندارد. با این وجود باید با چنگ و دندان بجنگیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

این پیروزی اینتر را در فاصله یک امتیازی میلان صدرنشین که ساسولو را 2 بر یک شکست داد نگه داشت. به نظر می‌رسد که کونته به استفاده از سیستم 2-5-3 در اینتر خو گرفته است اما آیا او قصد ندارد در ماه ژانویه خریدی جدید انجام دهد تا از امکان استفاده از سایر سیستم‌ها بهره‌مند شود؟ او در پاسخ به این سؤال گفت: ابتدا بگذارید که ما بازی بعدی‌مان را هم انجام دهیم. بعد از آن با مسئولان باشگاه جلسه‌ای خواهیم داشت و ارزیابی‌های لازم را سر فرصت و با آرامش خاطر انجام خواهیم داد تا بفهمیم که باید چه کار باید کرد و چه کاری نباید کرد.

همانطور که انتظار می‌رفت کونته در معرض سوالی درباره شایعه پیوستن پاپو گومس، مهاجم آرژانتینی آتالانتا به اینتر قرار گرفت. اخیراً به خاطر اختلافاتی که میان گومس و سرمربی‌اش جان‌پیرو گاسپرینی شکل گرفته، او از ترکیب این تیم کنار گذاشته شده و شنیده می‌شود که مدیربرنامه‌هایش به ایتالیا سفر کرده تا این بازیکن 32 را از آتالانتا منتقل کند و اینتر هم یکی از مشتریان اوست.
کونته درباره این موضوع پاسخی صریح داد و گفت: خیر. ببینید من می‌خواهم که به بازیکنانم احترام بگذارم پس درباره سایر بازیکنان حرف نمی‌زنم. بعد از 14 بازی پشت سر هم باید بنشینیم و ببینیم که انتظارات باشگاه چیست و واقع‌بینانه اوضاع را بررسی کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم