کنایه بنزما به ژیرو؛ فرمول یک را با کارتینگ مقایسه نکنید!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریم بنزما که از زمان فاش شدن دست داشتنش در ماجرای اخاذی از متئو والبوئنا که درست پیش از آغاز مسابقات یورو 2016 بود، دیگر هرگز به تیم ملی فوتبال فرانسه دعوت نشد و همین باعث شد تا نتواند بر شمار 27 گل زده و 81 بازی ملی‌اش برای خروس‌ها اضافه کند، به اولیویه ژیرو که جانشین وی در تیم ملی فرانسه شده، کنایه زد. مهاجم چلسی که از نبود بنزما نهایت استفاده را برده، اکنون با 39 گل زده در 93 بازی، پس از تیری آنری و میشل پلاتینی، سومین گلزن برتر تیم ملی فرانسه به شمار می‌رود.

بنزما برخلاف ژیرو که این فصل در چلسی وضعیت خوبی ندارد و در 13 بازی تنها سه گل‌ به ثمر رسانده است، فصل خوبی را در رئال مادرید سپری می‌کند و در 36 بازی، آمار 19 گل زده و 9 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

وی در پیام تصویری زنده در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» در کنایه به هموطن خود گفت: شما نمی‌توانید فرمول یک را با کارتینگ مقایسه کنید. من خوب هستم. در ضمن می‌دانم که من در این ماجرا فرمول یک هستم. ژیرو به خاطر حضورش در تیم ملی است که گلزنی می‌کند. اولیویه کار خارق‌العاده‌ای انجام نمی‌دهد، اما به‌هرحال سبک بازی خودش را دارد. به غیر از این نمی‌دانم که آیا همه سبک بازی ژیرو را دوست دارند یا خیر.

بنزمای 32 ساله همچنین در پیام توئیتری خطاب به  نوئل لی‌گرت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اظهار داشت: اگر فکر می‌کنید که من تمام شده‌ام، اجازه دهید برای کشوری (الجزایر) که واجدالشرایط بازی کردن برایش هستم، بازی کنم و آن وقت خواهیم دید چه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم