کمپانی برادران وارنر تریلر «ماتریکس ۴» را رونمایی کرد

کمپانی برادران وارنر در رویداد هنری «سینما کان» تصاویر و ویدئو‌های جدیدی را از فیلم سینمایی «ماتریکس ۴» منتشر کرد.

به نقل از ورایتی، حدود هشت ماه پس از آنکه کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت محصولات سینمایی سال ۲۰۲۱ خود را همزمان در سینما و سرویس نمایش آنلاین HBO Max اکران کند، این استودیو از رویداد سینما کان استفاده کرد تا به صاحبان سینما اطمینان دهد هنوز به تجارت سینما و نمایش سینمایی اعتقاد دارد.

کمپانی برادران وارنر در این رویداد ویدئو‌هایی از جدیدترین و مورد انتظارترین فیلم‌های خود را نمایش داد. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «ماتریکس ۴» اشاره کرد که در تاریخ ۲۲ دسامبر اکران خواهد شد و از اولین تریلر آن نیز در «سینما کان» رونمایی شد.

در این رویداد همچنین بخش‌های جدیدی از فیلم «بتمن» که برای اکران در چهارم مارس ۲۰۲۲ تنظیم شده و همینطور «تل ماسه» به اشتراک گذاشته شد. همینطور بخش‌هایی کوتاه از فیلم‌های «بدخیمی»، «گریه ماچو»، «کینگ ریچارد» و «آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک» رونمایی شد.

پیش از آنکه از فیلم جدید «ماتریکس» در این رویداد رونمایی شود، اطلاعات کمی از این فیلم در دسترس بود و حتی عنوان آن نیز به طور رسمی اعلام نشده بود. این فیلم به کارگردانی لانا واچوفسکی ساخته می‌شود و ستارگان سه قسمت قبلی یعنی کیانو ریوز و کری آن ماس در آن مجدداً حضور پیدا کرده اند.

استودیو برادران وارنر به ویدئویی کوتاه از فیلم سینمایی «بتمن» بسنده کرد. این ویدئو تقریباً یک سال پس آنکه وارنر از اولین تیزر رسمی این فیلم سینمایی رونمایی کرد، منتشر شده است. در این فیلم به کارگردانی مت ریوز، رابرت پتینسون در نقش شوالیه تاریکی بازی می‌کند و بازیگرانی همچون اندی سرکیس، کالین فارل و پال دانو نقش‌های ضد قهرمان را بازی خواهند کرد. مت ریوز اشاره کرده است که فیلمش با الهام از کتاب‌های مصور «بتمن: سال نخست» ساخته شده است.

رونمایی از این ویدئو‌ها همچنین نشان داد که امسال برای گرگ فریزر نامزد اسکار سال مهمی خواهد بود؛ چرا که فیلمبرداری هر دو پروژه متفاوت و البته حماسی «تل ماسه» و «بتمن» را انجام داده است.

گفتنی است فیلم‌های کمپانی برادران وارنر در سال آینده از مدت زمان اکران انحصاری در سینما‌ها استفاده خواهند کرد و ۴۵ روز پس از اکران اختصاصی در سینما راهی شبکه HBO Max برای نمایش آنلاین می‌شوند.