کلوپ: پنالتی داور به سود شفیلد ناعادلانه بود/ ژوتا آینده روشنی دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته شاگردانش مقابل شفیلدیونایتد در هفته ششم لیگ برتر انگلیس از دیه‌گو ژوتا زننده گل برتری قرمزپوشان مرسی‌ساید در ورزشگاه آنفیلد تمجید کرد. هرچند که معتقد بود این مهاجم پرتغالی می‌‌تواند به مهره‌ای به مراتب تأثیرگذارتر برای قهرمان فصل گذشته لیگ برتر تبدیل شود. لیورپول که در خانه از شفیلدیونایتد عقب افتاده بود با گل دقیقه 41 فیرمینو به بازی برگشت و با گل دقیقه 64 ژوتا پیروز شد. این در حالی بود که در دقیقه 15 به دنبال اعلام یک پنالتی جنجالی به سود شفیلدیونایتد، میهمان پیش افتاده بود.

کلوپ گفت: بله، دیوگو یک سوپرگل زد و واقعاً در بازی نقش پررنگی داشت. او اما می‌‌تواند خیلی بهتر از این‌ها باشد که من صد درصد از این بابت اطمینان دارم واین خبر خوبی است. دیوگو هنوز خودش را با ما تطبیق می‌دهد. در حال حاضر کلی از کارهایی که ما به او می‌سپاریم برایش عادی نیست اما خب این هم طبیعی است چون او پیش از این در ولورهمپتون با سبکی کاملاً متفاوت بازی می‌کرد. با این حال بسیاری از کارهایی که او در تیم قبلی‌اش انجام می‌داد دقیقاً همان چیزهایی است که ما از او می‌خواهیم اینجا هم انجام دهد. بله، اینکه او در همین مدت کوتاه خودش را توانسته به آنچه ما می‌خواهیم نزدیک کند نشانه‌ای از بالا بودن سطح این بازیکن دارد. همانطور که قبلاً هم گفتم اگر او روی فرم بماند، با توجه به اینکه فقط 23 سال سن دارد، آینده‌ روشنی در انتظارش خواهد بود. ما به کیفیت بازی او نیاز داریم و من خوشحالم که او به این زودی توانست خودش را با تیم وفق دهد.

 

کلوپ در ادامه به ابراز نارضایتی از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به سود شفلیدیونایتد پرداخت. این اتفاق زمانی رخ داد که داور تشخیص داد فابینیو روی خط محوطه جریمه روی اولی مک‌برنی مرتکب خطاب شده است.

سرمربی آلمانی لیورپول در این خصوص گفت: پنالتی که اعلام شد به نظر من حتی خطا هم نبود. در طول یک فصل مقاطع مختلفی وجود دارد. ما امشب شاهد یک بی‌عدالتی بودیم اما باید به کارمان ادامه دهیم. من چنین بازی‌هایی را دوست دارم چون با وجود اینکه برخی چیزها به ضررمان پیش می‌رود باز هم برای کسب پیروزی تلاش می‌کنیم. در بازی‌هایی همه چیز بر وفق مرادتان هست، کسب پیروزی آسان می‌شود. در نیمه اول مسابقه مک‌برنی خط دفاعی ما را آزار داد اما با تغییراتی که در جاگیری بازیکنان اعمال کردیم، توانستیم توپ‌های دوم را از آن خود کنیم. زمانی که 2 بر یک پیش افتادیم، فوتبال واقعاً باکیفیتی را به نمایش گذاشتیم و کمی بعد آنها دوباره به بازی برگشتند. البته من اصلاً متعجب نیستم. مقابل تیمی مانند شفیلد یونایتد شما همیشه باید سخت تلاش کنیم. آنها تیمی هستند که هرگز تسلیم نمی‌شوند و من برای این ویژگی‌شان احترام فراوانی قائلم.

کلوپ بار دیگر به پنالتی که علیه تیمش اعلام شد اشاره داشت و عنوان کرد: در آن صحنه کاملاً مشخص بود که برخورد برای تصاحب توپ بود. به هر حال یک بار دیگر ما تیمی بودیم که از تصمیم داور متضرر شدیم اما خوشبختانه در نهایت همه چیز به سود ما تمام شد. پس شاید بهتر باشد من خیلی درباره این موضوع حرف نزنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم