کرونا پرواز‌های میان اسپانیا و ایتالیا را ممنوع کرد/ بازی‌های خارج از خانه نمایندگان ایتالیا در هاله‌ای از ابهام

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دولت اسپانیا به منظور جلوگیری از شدت گرفتن شیوع بیماری کرونا، دستور ممنوعیت تمامی پروازهای این کشور از مبدأ و به مقصد ایتالیا را صادر کرد که این موضوع برگزاری بازی تیم‌های ناپولی و بارسلونا در نوکمپ، اینتر- ختافه و سویا – رم در لیگ اروپا را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

تنها موارد استثنای برای ممنوعیت اعلام شده که قرار است از بامداد امشب (سه‌شنبه) آغاز شود و تا دو هفته ادامه داشته باشد، ارسال کمک‌های پزشکی و بشردوستانه از طریق هواپیما است.

با توجه به اینکه این ممنوعیت قرار است از ساعات بامدادی چهارشنبه آغاز شود، تیم فوتبال آتالانتا که در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان والنسیا باشد و اکنون در اسپانیا به سر می‌برد، امیدوار است که با یکی از آخرین پرواز‌ها به ایتالیا برگردد. تیم‌‌های اینتر، رم و ناپولی اما نمی‌دانند که آیا امکان سفر به اسپانیا را پیدا خواهند کرد یا بازی آنها که مقرر شده پشت درهای بسته برگزار شود، به زمان دیگری موکول خواهد شد.

 

تیم‌‌های رم و اینتر باید پنجشنبه این هفته در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به میدان بروند و ناپولی چهارشنبه هفته آینده میهمان بارسلونا خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم